Opel astra 1.7 cdti-nél meg más opelnél is miért van a generátor végére ráépítve egy olajszivattyú mikor a főtengely végén is van egy?
Figyelt kérdés
2017. nov. 11. 13:30
1/10 anonim válasza:
Nem az olajszívattyú, hanem a fékszervónak a szivattyúja van rajta.
2/10 A kérdező kommentje:
Ja hogy az a fékszervóé, értem és miért van még plusz 2 vákuum vagy nem tudom milyen cső ráépítve?
2017. nov. 11. 13:54
3/10 anonim válasza:
Azt pontosan nem tudom, de gondolom valamilyen vákuumszelepek kaphatják még róla a szívást.
4/10 A kérdező kommentje:
És akkor az teljesen más olajkörön van ugye? Nem a motorolajat keringeti a szervó működtetéséhez gondolom.
2017. nov. 12. 07:09
5/10 anonim válasza:
Nincs olajkörön, az egy vákuumszivattyú..
6/10 A kérdező kommentje:
Olajkörön van mert amikor le lett szerelve folyt belőle az olaj
2017. nov. 12. 14:44
7/10 anonim válasza:
Az a vákuumszivattyú, igen. Alatt van egy olajcső, onnan kapja az olajat. Motorolajat a kenéséhez.
A vákuum nem csak a fékszervónak kell. A turbó geomatriáját is vákuummal állítja. Ha lenézel a turbóhoz, látható a vákuumdob is.
8/10 A kérdező kommentje:
Hogy a fenébe nem folyík be az olaj a vákuumrészbe?
2017. nov. 16. 04:17
10/10 A kérdező kommentje:
Metszeti ábrát tudnál róla küldeni?
2017. nov. 16. 10:40
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!