Melyik rétegnek tervezték a mai horribilis fenntartasú
dízeleket?
Figyelt kérdés
Regen azert jartunk dizellel,mert olcso volt a gazolaj,keveset fogyasztottak es a vilagból kimentek.
Ma meg az üzemanyag ugyanannyi es tele van meregdraga technikai megoldassal az autó,aminek a fenntartasa irrealis.Reszecskeszuro,kettostomegu lendkerek,PD elem,turbó.
Lassan senkié. Amíg újak voltak azt hitték, hogy olyan lesz mint rég. Alig tankolunk, azt annyi. Mire elöregednek ezek a kocsik senkinek nem fognak kelleni. Válasz a kérdésedre, ugyanannak a rétegnek tervezték mint régen. Csak annyira gáz lett a fenntartásuk, hogy minden réteg lemond róla lassan. Persze mindig lesznek fanatikusok.
2017. nov. 9. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 crudy válasza:
Az igaz, hogy karban tartani iszonyat penz de a dizel nem mindenhol dragabb a benzinnel illetve a dizelek nagyon jok meg ma is az elso 100-150 e. kmen. Utana kezd szivas lenni. Attol h valaki megengedheti maganak az uj autot, nem gondolom h nem lenne fontos neki az esszeru gazdalkodas es ha ugy iteli meg h palyaautora van szuksege ahol sokat tud sporolni a fogyasztas miatt, megveszi a dizelt.
2017. nov. 9. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
ha 500ekm+ lerúgott szart veszel ne csodálkozz
2017. nov. 9. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
továbbra is kevesebb fogyaszt (fajlagosan) mint egy benzines.
továbbra is nagyobb nyomatékot lehet kihozni azonos cm3ből benzines társainál.
+valaki szeretheti a karakterisztikáját, sőt a hangját is!
pd elem rég nincs már.
egyébként sokszor nem kerül kevesebbe egy benzines autó fenntartása sem, cserébe jóval többet fogyaszt
van még létjogosultsága a dízelnek.
2017. nov. 9. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Annak a rétegnek akit csak a fogyasztás érdekel.
Hiába fogyaszt kevesebbet ha a karbantartása meg több.
Amerikában olyan olcso az üzemanyag hogy alig sporolnál valamit, viszont a szolgáltatások drágák, így az autojavítás is drágább mint Magyarországon. Ezért nem használnak dízel személyautókat az amerikaiak.
2017. nov. 9. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Általában teherautókban meg pickupokban vannak manapság dízelek mert kis fordulaton nagy nyomatékot képes leadni
2017. nov. 9. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Elsőnek egy észrevétel:
"MAI horribilis fenntartasú dízeleket" és a "kettostomegu lendkerek,PD elem,turbó" hogyan fér meg egymás mellett?
Turbó a 90-es évektől van, kettőstömegű szintén a 90éves közepétől van, PD elem pedig már lassan 10éve nincs, de ahhoz képest az enyém januárban lesz 18éves.
A kérdésre visszatérve azoknak csinálják akik meg tudják venni újonnan majd a gari lejárta után ismét egy újra beruháznak. De ez jelen pillanatban nem csak a dízelre igaz, a benzines autók se olcsóak.
2017. nov. 9. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Mintha olyan drága lenne fenntartani egy dízelt... ja csak nem a lepukkant roncsokból kéne kiindulni.
2017. nov. 10. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 crudy válasza:
A lepukkant roncsok azert is lesznek azza mert draga fenttartani. Egy pdf egy turbo, nagynyomasu szivattyu, injektor az uj autokban iszonyat draga. Ha par ev alatt beletekerunk egy autoba tobb szaz ezret akkor ezeknek az alkatreszeknek az ara egyenkent 200e folott van.
2017. nov. 10. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Aki pár év alatt bele tud hajtani több százezret egy autóba és azt tudja tankolni, akkor az megjavíttatni is meg tudná, olcsóbban is kijön, mint egy benzinest tankolni. Az akinél lelakódik egy dízel így, az egyszerűen trehány.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!