Ha megcsúszik kanyarban, nem elég visszavenni a gázt, ellenkormányozni is kell mert megpördül.
2017. okt. 31. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Normál vezetés mellett semmi különbség. Igazán akkor jön el kánaán, ha leesik az első hó, onnantól viszont füligvigyor (ha tudod is kezelni kockázatmentesen).
2017. okt. 31. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Hát szerintem meg száraz időben is nagy a különbség...
Sokkal élvezetesebb, jobban kanyarodik, jobban tudsz nagy gázzal indulni mert nem pörög ki olyan könnyen a kerék.
Esőben már neccesebb, persze az új autókban van már ASR így nem gond, nekem régi mercim van és az már szépen ki tud pörögni 1-2-ben közepes gázadásra is.
De ami a legszembetűnőbb számomra az a kanyarstabilitás...
sokkal de sokkal jobb mint egy elsőkerekesnek.
nekem soha többet nem kéne elsőkerekes autó :)
2017. okt. 31. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
1# 2#
Kb. az amit 3-as is ír, gyorsulásnál később pörög ki a kerék. Fleg ha még a motor is középen van, akkor van jó világ.
Legjobb példa, hogy volt egy erős könnyű első kerekes sportkocsim, és nem tudtam bemenni az udvarunkba az első hónál, mert emelkedik az udvar. Megmfordultam, és rückwärtsben simán ment.
Azóta volt pár hásósóm, most is azok vannak, mondjuk hogy melyik stabilabb. nekem a hátsó nem volt az miután az elsőshöz szoktam.
2017. okt. 31. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Azért egy átlag autónál nem tudom elképzelni, hogy eltud pörögni akár az első akár a hátsó kerék. Viszont a hátsó kerekes autó nagyon érzékeny arra hogy mennyire jó gumi van alatta (főleg télen) illetve hogy van-e sperr alatta(mert súly az nincs felette).
2017. okt. 31. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Pedig légy erős, volt 95 lovas mazdám hátsókerekes, és amikor mentem átiratni, elkezdett esni az eső, és a széles kerekekkel úgy megpördült egy erősebb, de nem durva kikanyarodásnál. 95 ló már elég bizonyos helyezetekben.
2017. okt. 31. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Ha normálisan mész, igazából meg sem tudod mondani, hogy elsőkerekes vagy hátsókerekes (oké tudod miben ülsz, elvileg mondom). Csak akkor kell másképp vezetni, mikor elkezd csúszni. És a hátsókerekesekkel az a baj, főleg az erősekkel, hogy elég hamar elérik a tapadáshatárt, és aztán jön a kellemes vagy a kellemetlen meglepi, kinek mennyire tetszik, vagyis a kifarolás. A legfontosabb különbség, hogyha a hátsókerekes elkezd kifarolni, akkor ott a gázt el kell felejteni, de a féket is (elsőkerekes ugye ha alulkormányzott lesz, bele lehet fékezni picit). Kritikus helyzetben a kuplungot is ki lehet/kell nyomni, hogy a hátsókerekek visszanyerjék a tapadásukat.
2017. nov. 1. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Hidd el, egy átlag (régi) autó simán elpörög legyen az első vagy hátsókerekes...
Nekem is 94 lovas az öreg mercim, 150nm nyomatékkal, szóval közel sem egy erőgép, de esőben 1-2-3-asban simán kipörög nagy gázra, pedig jó minőségű Michelin van rajta.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!