VW gyári visszarendeléskor elvégzett szoftverfrissítésnél másoknál jelentkezett-e hiba?
Nekem is CAYC kódú motorm van, én is megkaptam a levelet, hogy frissíteni KELLENE. FIGYELEM, NEM KÖTLEZŐ!
Én biztos nem frissíttetem.
Utánaolvasva a témának sokan panaszkodtak gyakori EGR és DPF meghibásodásra. Tele a net ilyen fórumokkal, nem vagy egyedül. Nem is meglepő, hiszen, pont ez a két alkatrészt terheli jobban a szoftverfrissítés.
Sajnos nem nagyon tehetsz utólag semmit, hacsak nem tudod visszaállítani a szoftvert a frissítés előtti állapotra.
Sajnos az új szoftverrel gyakori lesz az EGR hiba és a DPF eltömődés.
Én chipptuninggal foglalkozó műhelyekben érdeklődnék, hogy van-e nekik lementett gyári szoftverük a frissítés előttről. Hátha bejön.
Ezen kívül tudtommal a légbeömlőhöz is beszerelnek valami terelőelemet, attól is meg kell szabadulni. Ezt legjobban némi kenőpénz mellett egy márkaszervizes tudná megmondani és akár megcsinálni fusiban.
Mondja tud zongorázni? Nem? És ha megfizetjük?
Valószínűleg nem lehet olyan diesel autót építeni ami megfelel a környezetvédelmi előírásoknak.
Utálom mindegyiket. Megyek utána. Nyom egy közepes gázfröccsöt a nem lepukkant ( Németország )
diesel autójának és dől belőle a tüdőrák. Büdös.
Újabban macska pisi szagú vegyszerrel is kezelik a kipufogógázt. Q...va büdös.
Kolléga népautó TSI csodája. 5 évesen motorcserés lett. Fogyasszon keveset. Legyen q...va erős.
Lehetőleg essen szét garancia idő után minnél korábban. A fritz öntudatos tsi-után új tsi-t vesz.
Csak nem vesz egy japán sz@rt mint én.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!