Az alfa romeo van olyan nagy név mint az audi merci volvo?
Figyelt kérdés
Presztízs tekintetébe egyenlő ezekkel vagy alattuk mozog?2017. okt. 7. 20:47
31/41 anonim válasza:
A régi dízelekkel ki lehetett menni a világból nem úgy mint a mostaniakkal, főleg a pdtdi-vel. Igen tényleg gondok voltak a pdtdi motorokkal! Ez nem kitaláció!
32/41 anonim válasza:
Hát sokáig erőltették a pdtdi-t aztán belátták, hogy tévúton járnak. Ekkor vették meg és hajtottak fejet az olasz csoda előtt.
Szerintem , ha akarnának ma is megtudnák millió kilométeresre csinálni a dízeleket csak sajnos a szemét közgazdászok beleugatnak a mérnökök dolgába.
33/41 anonim válasza:
Meg tudják csinálni ma is, csak az autóiparban egyszerűen nem éri meg olyan tartósra készíteni a motort.
Kamionokban simán mennek a dízelmotorok 1-2 millió km-t, mozdonyokban meg akár 4-5 millió km-es motor sem ritka egy-egy idősebb gépben.
Autóiparban szintén meglehetne ezt oldani, csak ugye akkor ki akarna autót cserélni ha pl 200-300.000km még nem számítana soknak...
34/41 anonim válasza:
Vagy csak rájöttek, hogy nem kéne étolajjal tankolni:D Mindig a pénz beszél. Új autót mindig vesznek akár milyen hosszú életű. Sőt jobban veszik, ha megbízható.
35/41 anonim válasza:
Mai dízelek is elfútnak 1 milliót... 2004-es Fiat Doblo 1.9 JTD 1 113 000 km-nél lett leállítva, persze nem mindegy hogy ki használja, hogy szarok bele mert céges autó, vagy vigyázok rá, mert szeretem az autót, nem ölöm, nem gyilkolom, nem hajtom meg hidegen, melegítem, rendes gázolajat teszek bele, 10 000 km-nél Selenia olajat rakatok bele stb... Nekem egy kuplung szett elment benne 250 000 km fölé, kolléga 100 000-et se ment vele, cserélni kellet, fékek szintén... egy autót tudni kell használni, akkor nemsok gond van vele
36/41 anonim válasza:
Basszus miről beszéltek? A PDTDI-k nagyon lazán mennek 500-600 ezer kilómétereket teljesítményvesztés nélkül, sokszor a gyári PD elemekkel. És nagyon takarékos, de jó erős is, nagyon kellemes a PDTDI-k karaktere, hogy alacsony fordulaton tol egy nagyot (legalábbis nekem nagyon tetszik). Aki azt mondja, hogy ez egy szar technika, egyszerűen nem tudja miről beszél, sokkal olcsóbban fenntartható, mint egy JTD, hiszen még külön magasnyomású pumpa sem kell bele, mint a CR rendszerű dízelekbe.
37/41 anonim válasza:
Nem az a baj, hogy meghal. Csak nem mindegy hogyan indul például. Köhögve vagy egy pöccintésre. Meg egyebek. Kilométereket úgy is lehet bele tenni, hogy a negyedét tolták:) Ez most csak vicc volt, de értelmezhető. A dízel igényes jószág. Van olyan dízel amit egy birka könnyen tönkre tesz és van olyan dízel amit nehezen. A pdtdi nem a kedvencek között van és ez nem azt jelenti, hogy mindenkinél xar.
38/41 anonim válasza:
nem tudom a jtd-be mi a nehezen fenntartható, de mindegy... nem azt mondom hogy rossz a pd tdi, nem rossz, főleg ha normálisan, ésszel van használva, rohadt sokat bír... de sokan nem úgy használják, és itt előjönnek a bajok, amit egy jtd vagy jtdm még kibír... vezettem od tdi-s audi-t, nagyon jó volt, alulról már nagyon jól tolt, nem ezzel van gond, végülis ha ésszel használod, nincs gond vele, de előbb-utóbb lesznek kissebb hibák
39/41 anonim válasza:
Nekem volt 420 ezer km-es Audi A4-em PDTDI-vel, és -20-ban sem erőlködött, mert jó volt az izzitógyertya (és izzítottam is eleget), simán indult. Én sem mondom, hogy rossz a JTD, sőt, nagyon jó. De ha Alfa és Audi közül kéne válasszak, és a megbízhatóság számítana, nem sokat gondolkoznék rajta, hogy az Audit vegyem.
40/41 anonim válasza:
Mist mint Alfa tulaj, úgy mondom, hogy igazad van, hogy Audit vennél. Sajnos rossz híre van az Alfa-nak, érthető, hiszen rengetegen csak a szar példányokat veszik meg, fenntartásra nincs pénz, aztán szétesik. Én csak szalonba vettem Alfa-t újként, soha nem volt gondom vele, nem öltem meg, nem gyilkoltam, az hogy néha megyek vele 150 felett tartósan pályán, azzal nem gyilkolom, de ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!