Szerintetek melyik közlekedési mód tesz jobbat az autónak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Biztos, hogy a hosszabb de kényelmesebb utat választanám.
Az se mindegy újabb autód van kettőstömegű lendkerékkel vagy egy régi. Az egyikben 80 ezer lehet a kuplungcsere, a másikban 300.
Az a +10 Km lófing, az autó már be van melegedve, nem sok a többletfogyasztás a 30 Km-hez képest, ellenben a sok kigyorsítással a dugóban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Egyértelműen a hosszabb, de kíméletesebb útvonal.
Használt autóból is szívesebben vennék meg egy olyat, amibe 300 ezer van, de végig pályán használták, mint egy olyat amibe 150 ezer, de csak városban használták.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ne add össze, mert el fogsz szörnyülködni... :D
Nem minden a pénz. Az időd, az egészséged az nem kifejezhető pénzben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem is kérdés, hogy a hosszabbat választanám a plusz költség ellenére, mert az a nyugalom és kényelem ára. Dugóba én nem megyek szándékosan bele.
Az autó kímélésének szempontjából is az egyenletes haladás a jobb. Még az is elképzelhető, hogy a 40km-en kevesebbet fogyaszt a kocsi, mint a 30-on dugóban. Mérd le!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
havi 200km+ gondolom az üzemanyag miatt fáj neked.
de azt is számold bele, ha megállsz, használod a féket, kuplungot, tehát kopnak. és akkor még ott van a gyorsításhoz használt plusz üzemanyag is. Így kb ugyan ott vagy, sőt lehet még pénzben is jobb.
emellé az idegeidet is kíméli, és időt is nyersz vele.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!