Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire nehéz BMW-t vezetni?

Mennyire nehéz BMW-t vezetni?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Főként a két jelenleg legnépszerűbb és legkeresettebb típusra gondolok, amit itthon sokan vesznek. Az egyik az E39-es 5-ös, a másik az E46-os 3-as.

Sok fiatal is veszi ezeket, és érdekelne, hogy mennyire nehéz ezeket a hátsókerekes autókat vezetni, mennyivel veszélyesebb friss jogsival mint egy hasonló teljesítményű elsőkerekes?



2017. szept. 25. 19:04
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, akkor azért nem a vezethetetlen kategória. Akinek esetleg van, mennyi pénzzel érdemes belevágni egy ilyenbe (főként E46)?

A vételárban, ahogy látom nagyon nagy a szórás, nem tudom mennyitől érdemes egyáltalán nézelődni. A másik, hogy mennyit érdemes az üzemanyagköltségen kívül rá számolni, alkatrészre, karbantartásra?

2017. szept. 26. 09:37
 12/17 anonim válasza:
47%
Kíváncsi lennék, hogy a hozzászólok hány százaléka vezetett már hátsó kerekes autót vagy Bmw-t. Nekem egy 150 lovas dízelem van és pár 100 ezer kilométer a hátam mögött.Ez még a gyengébbik verzió.. Én azt mondom, hogy igenis észnél kell lenni. Nyilván nem észrevehető egy 50-es tempónál vagy egy 90 es normál tempónál. De mindig ott van, hogy kerülhetsz vészhelyzetbe akár önhibádon kívül és ott nagyon nem mindegy miként kezeled az autót ha hátsó kerekes. Amit egy első kerekessel tudsz korrigálni ugyanakkora rántás egy hátsó kerekesen akár boruláshoz is vezethet. Esőben és télen pedig különösen észnél kell lenni. A széles gumik, el-el húzzák az autót amiért kicsit erősebben kell fogni a kormányt. Fenntartása egy e-46 nak teljesen átlagos. Csak felmész az unix oldalára és leteszteled, hogy egy opel-hez vagy egy bmw- hez milyen árkülönbségek vannak alkatrészben. Nem vészes. A felsőbb kategóriáknál már kiugróbb a különbség. Egy gimicsere viszont ütős. Ott nincs mese. Ami a menetstabilizátort és a kipörgésgátlót illeti, nagyon ügyesen korrigálnak, de csodákra nem képes. Nyugodtan vegyél ilyen autót, de tudd, hogy hol vannak a határai különben ráfaraghatsz. Vásárlásnál nagyon nehéz jót kifogni, mivel a fiatalok előszeretettel gyilkolják, de költeni nem akarnak rá. Ellenben egy német tulajdonostól előbb vennék Bmw-t mert ők elhordják szervizbe, nem sajnálják rá a pénzt. nem összekeverendő a behozott autóval, amit a kereskedők előszeretettel vissza állítgatnak és a legolcsóbb, odakint már rossz állapotunka hirdetett autót hozzák be és adják el kiválóként.
2017. szept. 26. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
2017. okt. 4. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
#12-es, ne legyenek illúziók, a német E46-osok nagy része arab, török, egyéb bevándorló hülyegyerekek autója. Kb ugyanazt kapják, mint itthon, mert ha már majdnem szétesik, eladják a hülyemagyarrománbolgárnak. A fenntartása is csak akkor átlagos, ha nem kell hozzányúlni nagyon. vagyis a kopó-fogyó alkatrészek cseréje nem vészes, de amikor a szívócső pillangószelepei letörnek, törik a hátsó rugó, meghal a turbó, stb. akkor nem lesz mosolygós a fej. Megkíméltet venni nehéz és drága. (sajnos a benzinesek sem olyan ó választások, az 16,18,20 négyhengeresek nem túl strapabírók)
2017. okt. 5. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Korában már válaszoltam erre. Most csak annyit hogy volt szerencsém E30 / E46 / E90 sorozatokhoz és ez alapján írom hogy ezek csak akkor jó autók ha nagyon jó állapotban vannak - de a bmw-k többsége nem ilyen mert a nagyon jó állapot az nagyon drága - különben kkuurrvváárraa költséges a fenntartásuk. Volt szerencsém pl japán autókhoz is pl Lexus IS (azért említem mert ez is hátsókerekes) és ezekből már megvehetők a kevésbé megkíméltek is mert motorikusan majdnem biztos hog jó lesz mindegyik a külsőt meg könnyen rendbe lehet tetetni. Nem hiába drágák a Lexusok és egyre olcsóbbak a BMW-k. Friss jogsisként azért nem szokták egyiket se ajánlani mert drága autók drága fenntartási költségekkel és lehet hogy a 20 éves friss jogsis még "majdnem gyerek" meg tudja éppen venni a legszakdtabb legolcsóbbat de utána nem lesz pénze rendbe rakatni aztán amikor a szerelő mondja neki a horror árakat és hogy a vizsgán már nem fog így átmenni az autó akkor próbálja eladni nagy anyagi bukóval.
2017. okt. 5. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
Vegyél Xdrive hajtású BMW-t
2017. okt. 5. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 Várhegyibence válasza:
ekkor nehéz ha száguldasz alpból 70-80 alatt nem annyira
2017. okt. 6. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!