Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E30 325E-vel (90kW)...

BMW E30 325E-vel (90kW) kapcsolatban volna pár kérdésem?

Figyelt kérdés

Újabban ezeket nézegetem, de nem találtam nagyon semmi leírást róla.

Érdekelne a fenntarthatósága?

Fogyasztás?

Alkatrészellátás?

Mire kell figyelni vásárláskor?


Általánosságban vélemények az autóról?


2010. máj. 27. 17:11
 1/7 anonim ***** válasza:

E30-ról általában:

Nagyon megbízható, a motor méretéhe képest keveset fogyaszt, kényelmes, nagyon jó az úttartása, az alkatrész olcsó hozzá.

Sokan le fognak hurrogni, hogy 20 éves gönc, meg valószínűleg pár válaszoló le is fog kopaszbunkózni, de szerintem nagyon jó autók.

Nekem egy E30 316-os van. Imádom és sosem fogom eladni :)

Volt már jópár autóm (német-olasz-francia), de ez a kedvencem.

Ha egy gyári BMW-t veszel akkor sosem lesz vele gondod ;)


Üdv, egy BMW tulaj

2010. máj. 27. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Hát, első sorban(nem vagyok vmi nagy BMW fan), BMW, nem BMW, ez egy régi autó, szóval meglehet hogy méllyen a szebedbe kell nyúlnod , ha ki akarod pofozni,

A fogyasztása meg arra alapozva hogy 2500ccm es és 90kW (120Hp) és kb 180-200Nm, nameg hogy régi, kb 13-14 liter lehet városba, és 8-9 országúton,

De ha kipofozod a motort, és felújítod, akkor sztem 11-12 literre lecsökkentheted. De persze ha sportosan vezetsz, és kipörgeted 5-6 ezerig, akkor bizony 17-20 liter is kijöhet:D


BMW hez vmi csoda folytán mindig lehet alkatrészt találni, bár talán iylen öreg vashoz nehezebb lessz.

persze tuningolni lehet, és újabb tuningoltabb alkatrészekböl lessz utánpótlás. tunng latt nem kell feltétlen arra gondolni hogy erősebb lessz, hanme pl a lengéscsillapító, vagy a rugók, egy újabb szériájú BMW alaktrészeivel is pótolhatók.(de ezt egy igazi BMW fan biztos eltudja mondani, hogy melyik újabb BMW alkatrészei illenek bele ebbe)


Vásárlásnál arra figyelj, hogy ne rohadjon a rozsdába. És egy szerelővel is nézesd át(ugye ez az átlagos sablon duma minden használt autónál) De sztem autószerelői tudás nélkül, tényleg az előbb említetteket kell tenned.:)



Általános véleményem:Én nem szeretem a BMW-ket, Nissan fan vagyok. DE azt nem mondom hogy rossz autó, kifejezetten jó. De így gyári állapotba csak egy utcai autó ami erős, és nem több.

Ha neked ez tetszik, ezt vegyed.:)


ja a fentarthatóság, nagy fogyasztás = sok benzin költség.

Meg hogy mennyi az élet tartama, az attol függ hogy hogy használod. Ki lehet azt fingatni 80 000Km-el is, de szerintem egy normális utcai hasnzálat során(akár kicsit sportosabb használat során) 200-250 ezer km-t elmegy gond nélkül felújítás után.

de azért ne várd meg amíg telejsen gallyra megy a motorja, mert akkor nem felújítani kell, hanem kicserélni az egészet, Ajánlom a BMW fan oldalakat, és forumokat, mert ott leírják, hogy mit, hány km után kell cserélni.

2010. máj. 27. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
*zsebedbe
2010. máj. 27. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Mindenképp BMW-t szeretnék és mindenképp E30-ast.

Többet is néztem de ez a 325e változat fogott meg legjobban, nézegettem még 318-ast és 320-ast is.

Természetesen szerelőt viszek magammal.

Íme a hirdetéseik: [link]

[link]

[link]

2010. máj. 27. 17:48
 5/7 anonim ***** válasza:
390 000Ft nem sok érte:) mámint a 325 ösért, de a futott km az elég húzós:S majd ~300 000km, ha közbe volt felújítva, akkor talán nem olyan vészes, de ha ez egy olyan motorba van benne, ami nem volt felújítva, akkor az igencsak sok:) De sztem a szerelő úgyis rávilágít majd a hibáira, jobban mint mi egy képröl:)
2010. máj. 27. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
A barna 320-as régi de elég szép állapotban van, a 325e-re ráférne egy kárpitozás :D A 318 kerékjárata viszont csúnyán ki van rügyezve... Ezek közül a 320-ast sétáltatnám meg a legszívesebben :)
2010. máj. 27. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Alkatrészeket lehet szerezni újakat minden gond nélkül, és egyáltalán nem drágább, mint a többi autóhoz.

Ha meg nincs rá akkor max bontó.


Az enyém 1.6 100 lóerő.

Az én fogyasztásom vegyesben 7,2 körül alakul, városban 8-9.

Hosszú úton (400km) nekem volt, hogy 6 egész vmennyit evett.

Persze ez nagyobb motor, de ezt sem kell nagyon forgatni.

Az ETA pont arra volt, hogy kis fordulaton mászkálhass vele.

Ha meg nagy teljesítmény kell akkor hengerfejcsere és 170 lóerő + még ha azon alakítasz, meg egy sport vezértműtengelyt raksz bele 200-230 lóerő körül lenne :)


Az én 1.6-osomban már 240 ezer van.

Ez is szíjas, meg a tied is szíjas lesz :D


Ezt töltsd le, ha érdekel: [link]

ottvan a 24. sorban

Bírják ezek, jó gépek :)

Ja meg a küszöböket nézd meg! Nem egy rozsdásodós típus az E30, de ha vmi rozsdásodik, akkor azok a küszöbök.

Sok Sikert!

Első voltam

2010. máj. 27. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!