Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért köpi be a gyergyát? 4t

Tigris965 kérdése:

Miért köpi be a gyergyát? 4t

Figyelt kérdés

Adamoto faster 50-es 4t

Folyamatosan beköpi a gyergyát fekete kormos a gyertya a porlaszton a csavar teljesen be van tekerve mert ugy nincs alapjárat max 10 inditás után nem indul gyertya csere vagy tisztitás utana jó megint a karbiba a folytás ki lett szedve a süber tű fixes picivel nagyobb fuvoka került bele mert 25km/h utan nem akkart huzni ez a probléma megszünt de viszont a gyertyát beköpi folyamatosan ugymond mindig uj gyertyát kell vennem ez miat

Esetleg gyári használati útmutató tud linkelni azt megköszöném. Előre is köszönöm a segitséget meg a valaszokat!



#motor #gyertya #robogó #50-es #adamoto faster 50 #gyújto gyertya
2017. szept. 20. 20:54
 1/4 anonim válasza:
Gyergya :'(
2017. szept. 20. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Gyertya akkart lenni csak elirtam bocs!...
2017. szept. 20. 21:55
 3/4 anonim ***** válasza:

Túl sok benzint kap valamiért. Az alapjárati keverékcsavar legalább 1 fordulatot ki kell legyen tekerve, hogy kapjon melléklevegőt. Normál esetben le kellene álljon a motor, ha teljesen betekered a keverékcsavart. Valószínűleg fals levegőt tud szívni a motor a karburátor után.


Először is ellenőrizd a levegőszűrőt, hogy tiszta-e. Utána ellenőrizd, hogy jól csatlakozik-e a karburátor a szívócsonkra. Járó motornál fújj egy kis féktisztítót spray-t a szívócsonk köré (ügyelj rá, hogy a légszűrő közelébe ne fújj, azt határold el valamivel). Ha megemelkedik a fordulatszám, akkor a féktisztító be tudott jutni nem kívánatos légréseken.


Ha minden rendben van ezek után, akkor a fúvókák méretei nem jók. Minél kisebb az alapjárati fúvóka furata, annál beljebb kell tekerni a keverékcsavart. Ha már teljesen be van tekerve, akkor vagy túl kicsi a fúvóka mérete, vagy fals levegőt szív a motor.

Menet közben ha nem tud 25 km/h fölé emelkedni a sebesség, akkor a főfúvókával is baj van. Beköpi a gyertyát olajos benzinnel, szóval ez meg túl nagy.


Nálam van most az ellenpélda, mert túl nagy az alapjárati fúvókám és bármerre tekerem a keverékcsavart alig van hatással (teljesen betekerve persze lefullad a motor, ahogy kell neki). Az alapjáratot kellett megemeljem annyira, hogy kapjon elég levegőt, mert a csavar mellett egyszerűen kevés jut át. A főfúvókám meg történetesen épp túl kicsi (nyáron még jó volt, most a hidegben már nem), ezért túl szokott melegedni a motor és kicsit erőtlenül gyorsul. Hétvégén cserélem a fúvókákat.

2017. szept. 21. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Miért van teljesen betekerve az a csavar? Nem azért van az ott. Nagyobb fúvóka? Minek? Ezután nyilvánvaló hogy karburátor beállítási probléma van.
2017. szept. 21. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!