Nagy csomagterű 4x4 autó 5M Forint felső határral?
Leginkább kutya és sporteszköz szállításra keresek autót kb 5M Ft-os felső határral.
Csomagtér minél nagyobb annál jobb. Három-négy kutya (2-3 szállítóbox) és egy/kettő szán kéne elférjen benne. Ilyenkor maximum kettő személy utazna az autóban tehát a hátsó üléssor előre lennéne döntve.
Az évjárat lényegtelen, de azért nem szeretnék egy 8-10 évnél idősebb autót sem.
Első körben talán inkább terepjáró érdekelne ami nem akad egy esetleges nagyobb havazásban sem, de még 4x4-es kombik is jöhetnek.
Ha valaki esetleg tudna javasolni márkát, típust azzal rengeteget segítene.
Valami hasonló?
Nem feltétlenül a képen lévő darab, de a Nissan Navara talán megfelel az igényeidnek.
4x4-es, zárt vagy nyitott platós.
Ha mindenképpen az utastérben kell hely a boxnak, nincs jobb ötletem, mint a Dacia Duster.
Elboldogul terepen, csak kérdés elegendö-e a hely benne
A Dustert én is néztem, de valószínűleg a szán már nem férne bele. Ugyan ez a Suzuki Vitarával is. A hűtés/fűtés miatt fontos, hogy egy légtérben legyek a kutyákkal.
Viszont kicsit jobban körbenéztem és találtam pár jelöltet.
2010 Mitsubishi Pajero
2012 Nissan Pathfinder
2008 Mercedes-Benz GLK 320 CDI
Nagyjából ezek amiket találtam ami valószínűleg már jó lenne méretben és árban is. Ehez hasonlóakat keresnék igazából.
És köszönöm a segítséget. :)
https://www.youtube.com/watch?v=cHMSBohF0t8
https://www.youtube.com/watch?v=SKNKZgEtoZw
..."A Scout a luxus Skoda Octavia Combi. LED-es nappali fénnyel, különleges felszereltséggel, megnövelt hasmagassággal (179 milliméter, 39 milliméterrel nagyobb, mint a 4x2-es Octaviáké) terepes kiegészítőkkel, jókora majrévassal a kesztyűtartón és természetesen összkerékhajtással kapható. Csomagtartója 605 literes (1655 literesre növelhető), terhelhetősége 675 kilogramm. Igazi különc járgány, Skoda ínyenceknek. Arról, hogy terepen sem vall szégyent, megbizonyosodtunk egy a Yeti-próbánál rövidebb hegyi szakaszon. Hosszabb tengelytávja miatt (terepszögei: 16,5/13,6 fok), kevésbé durva pályán haladtunk, de olyanon, amire én se saját, se tesztautóval nem szívesen vállalkoznék. Dagonyáztunk sárban, másztunk köves kapaszkodón, de a lejtmenetvezérlő hiányában meredek oldalakon nem kaptattunk le. A dízel változat felező nélkül is szépen kúszik fel a hegyen, ezres fordulaton egyesben gáz nélkül kapaszkodik."...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!