Simson fehér füst?
#6 - Nem tudom milyen kávéról hadoválsz, de hidd csak magadat valamiféle műmájernek. A korunkból adódóan valószínűleg nem fogsz utolérni a kétüteműekkel töltött órák számában egy darabig, úgy tippelem van legalább 10 évnyi előnyöm.
Nyugodtan elhiheted, hogy a kérdésben szereplő motor a váltóolajtól füstöl fehéren és a Simson messze van attól, amit tartósnak lehet hívni.
"Simson messze van attól, amit tartósnak lehet hívni."
Igazadvan,mi az a 40 év amióta Pistike simsonja állja a sarat...
Majd ha 100 éves lesz!! Na az már tartósság..XD
Nemtudom mennyi idős vagy,de szellemileg pubertás.
Azzal, hogy levetted a gumi csövet lényegében kompenzáltad a levegő-üzemanyag keveréket. Ugye a levegőszűrőnek van egy ellenállása, éppen mert szűr, így a levegő egy kicsivel nehezebben jut át rajta. Beállítod a karburátort egy adott állapotban, aztán ha valami megváltozik, akár a légszűrő tömődik el, akár tud valahonnan falsot szívni (akár többletlevegőt, akár más éghető anyagot, mondjuk váltóolajat), akkor az a hengerbe érkező arányt megváltoztatja. Ezt érzed úgy, hogy változik a motor ereje, hörögni kezd vagy hasonló.
A szívómembrán nélküli kétüteműek bizonyos fordulatszám-tartományokban (jellemzően közepesnél alacsonyabb fordulaton) visszadolgoznak a légszűrő felé. Levett légszűrővel járatva látni is lehet, ahogy táncol a "benzinfelhő" a karburátor torkánál.
A lényeg: nem kell új karbi, viszont az a váltó oldali szimmering mindenképpen csere. És ha már úgyis szét lesz szerelve a blokk, akkor rögtön lehet ellenőrizni és szükség szerint cserélni a többi alkatrészt. Utána úgyis karburátortakarítás és újbóli beállítás lesz szükséges.
A két sebesség közötti üres előfordul, valószínűleg véletlenül sikerült úgy mozdítani a váltót, hogy nem kapcsolt eléggé. Ez nem egy "rendes" üres fokozat, hanem a nem elég határozott váltás miatt csak megakad két fokozat között, jellemzően utána innen be is ugrik valamelyik fokozatba. Nem kell vele foglalkozni, szinte minden Simsonnal meg lehet csinálni, csak ugye nem célszerű.
#14 - az általad vélt szellemi képességeim hogyan függnek össze valaminek a tartósságával? Magának a járműnek a kora nem a tartósságát jelenti, hanem azt, hogy valaki mennyi ideig volt hajlandó üzemben tartani. Erre kiváló példa a Kubába 1959 előtt importált amerikai autók: igaz mindegyikben gázolajos motor van és ruszki teherautók hídjain gördülnek, de fotón jól néznek ki még így is.
Van itthon használatban lévő, idén 55 éves motorkerékpár, tudom milyen gyakran kell a futóműben a perselyeket cserélni, hiába próbálok minél jobb anyagot beszerezni hozzá. Bepréselem, feldörzsárazom a megfelelő méretre, maximum 2 szezon és megint vége. Ha nagyobb hézagot hagyok hamarabb szétverődik, ha szűkebbre veszem az illesztést szorul, több rezgés adódik át és elreped mondjuk a tank fülének a hegesztése.
Ez tartós? Á, ez maga a kínlódás, de végülis 55 év az 55 év, szóval persze, kigurulok vele valami találkozóra vagy idejövök a netre és nyugodtan áradozhatok róla, hogy mennyire jó.
De persze, biztos én vagyok aki nem ért hozzá, ezért inkább személyeskedni kezd. :)
Személyeskedik a tököm de most sem tudom megállni hogy a hülyeség teret hódítson,és rábeszéld egy fél motorgenerálra tök feleslegesen...
Melegen nem pörög ki neki,azaz vagy anyjáig kapja a benzint lyukas úszó miatt,vagy nem kap levegőt ennyi az egész.
Szimering ha szar akkor pont az ellenkezője történik,
mivel falsot kap pörög mint egy hajszárító.
Kipufogó tisztaságába már ne is menjünk bele.
Lehet hogy a kipu nyílás is szutykos a hengerben.
Úgyhogy ezeket az alap dolgokat nézd át elsőkörben mert szétszeded és nemtudod összerakni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!