Miért ennyire népszerűek a kompakt szedánok Kínában, Dél-Amerikában és Ázsiában?
A SUV-ok népszerűségét tökéletesen megértem mert a rossz 3. világbeli utakra kell a jó futómű meg a strapabíróság, és nincs mindenkinek szüksége Land Rover Defender szintű terepképességekre.
De a miniszedánokat nem tudom hova tenni.
Ilyenekre gondolok, mint Hyundai i10, Toyota Yaris, Opel Corsa, Kia Rio, szedán verziója, amiket direkt oda gyártanak, és máshol nincs is nagyon belőlük szedán, csak a normál csapotthátú.
Aztán vannak az eleve ilyen kocsik, amiket máshol is árulnak: Peugeot 301, Dacia Logan, Fiat Tipo.
Mi az oka, hogy ezeken a leginkább fejletlen vagy nem túl gazdag országokban rengeteg a kicsi szedán?
Neten is látom hogy olajoshordótól a kismalacokig mindent begyömöszölnek a sedánokba. Miért nem kombit vagy nagyobbacska csapotthátú kocsit használnak? Nem volna logikusabb döntés?
A Peugeot 301 olcsó és nincs belőle kombi, oké. De Loganból pl van. Azt meg végképp nem értem hogy miért éri meg a gyártóknak direkt ezekre a piacokra fejleszteni mondjuk egy lépcsőshátú i10-et? Biztos van rá igény, csak nem értem.
Ahogy azt sem hogy miért csinálnak nyújtott tengelytávú 3-as BMW-t meg hasonló kisebb kocsikat a kínai piacra hosszított hátsó résszel?
A 7-es Li verziója túl drága nekik, de 3-as árában már megéri, vagy miért?
Nagyon el vagy tévedve. A sedannak is lehet jó a futó műve, lehet strapa biró.
De hogy miért veszik , ehhez tudni kellene az árakat és egyebeket.
Miért csinálnak nyújtott tengely távú bmw-t? Hát azért hogy kényelmesen elférjenek a hátsó ülésen is. Mert én amibe ültek az valami borzalom szűk volt. Mint egy Trabant hátsó ülés.
BIZTOS VAN RÁ IGÉNY , CSAK TE NEM ÉRTED.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!