Melyik "kompakt" kis, de erős autót vennétek (lent)?
Keresek 1 hétvégi autót,ahol elpazarolhatom amit hétköznap megspórolok a dízelen.
Viccet félretéve,van 1 dízelem munkakocsi,hát...Már nem élvezet.
Vlaamit ami pörögve üvölt,aminek igazi "benzin" hangja van,mégsem egy 5 méteres amerikai hosszú dög,és van is benne kraft.
6 Gen VTI 160 lóerős Civic.
RS Clio 172 Le ("Régi" nem a kocka ,hanem a már buborék)
RC 206 Peugeot 179 lóerő.
G Astra 2.0 OPC 160 lóerő ,vagy 2.0 turbo 190 lóerő.
Kb 800 ezertől 1.2-ig nézegetek.
VTI hondánál a nagy érv,hogy jappó :D igaz 1 japó kocsim van csak,de az 17 éve egy ezredes swift,az hibátlan mára már csak pecára használom.
Ileltve,hogy 7.2 a 0-100 papír szerint a VTi-nek.
az RS Clio,és az RC pedig,hogy ritkák,szívó benzinek,híresen jó motorok még inkonz vélemények is dícsérik.
Az Astra pedig,hogy nagyobb a másik 3-nál de,még mindig abszolút nem egy limuzin accord mérete.
Egyik se rossz választás, ezeknél a kicsiknál nem is feltétlen az a kérdés, hogy melyik jobb vagy rosszabb pár tizeddel, hanem, hogy melyekből találsz egy jó állapotút, mivel rengeteg a megütott, kókányolt darab, ezeket a korábbi tulajdonosok sem a nyugdíjas, nemdohányzó, orvosnő stílusban hajtották hétvégente a templomba menet.
A kereted meg elég pici, ezek a kocsik ha szép állapotban vannak, akkor nem olcsóak.
Astraval pont az a legnagyobb gond, amit írsz. Az a leginkább hétköznap is használható, ezzel együtt a legkevesebb bugit tartalmazó kocsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!