Automata váltós autónál lámpánál megállásnál N-be teszitek, vagy marad a D és fék?
Figyelt kérdés
Egy 2015-ös vitara-ról van szó2017. szept. 3. 21:48
1/7 A kérdező kommentje:
A manuál mód nem áll rendelkezésre,szoftveres hiba miatt... (ez most lényegtelen).
2017. szept. 3. 21:48
2/7 anonim válasza:
N-be, mert úgy kevesebbet fogyaszt, plusz nem kell taposni a féket.
3/7 anonim válasza:
N-be semmiképp - az N fokozat funkciója, hogy szükség esetén mozgatni, tolni lehet az autót (de hosszabb távon vontatni tilos).
Városban piros lámpánál megállva marad a D, hisz ott egy-két percen belül vált a lámpa, fölösleges kapcsolgatni.
Vasúti átjáró már lehet más eset, ott előfordulhat, hogy hosszú perceken keresztül állni kell.
Ilyen esetben sem N-be kell kapcsolni, hanem P-be.
4/7 anonim válasza:
Az automataváltó azt szereti, ha minél kevesebbet kapcsolgatják. Tehát minél ritkábban kell kivenni D-ből. Így én mindig D-ben hagyom, és nyomom a féket. Mondjuk én még kéziváltós autóban is a féken állok lámpánál, így számomra ez nem nagy megterhelés.
5/7 anonim válasza:
D.
N-ben is nyomni kéne a féket. P-be meg már nagy meló rakni. :)
6/7 anonim válasza:
D + fék
Hosszabb megállás esetén: P
7/7 anonim válasza:
D és fék. Épp azért vettem automatát, mert kényelmesebb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!