Megállásnál miért nő az alapjárat, majd visszaesik?
Nemrég lett cserélve hengerfej,szelepekkel,mindennel egy 3-as,benzines mondeoba. Azóta az alapjárattal,álló helyzetbe semmi baj. Viszont,ha halad az autó,akkor üresbe rakva megmarad 1500-on (nem tudom,hogy eddig is ennyi volt-e,de szerintem vissza kéne esnie az üzem meleg 900-as fordulatra) marad,valamint,ami feltűnőbb,hogy mikor megállok (autó üresbe),akkor a fordulat marad 1100-1500,majd felmegy egész 2000-ig,majd vissza 900-ra. Ez úgy 2 másodperc alatt lezajlódik. Bagatel dolog,de engem zavar. Fojtószelep kitakarítva,alapjárati motor kitakarítva,de ugyanaz a gond. Hf csere előtt nem volt ez a gondja. Valamint hidegen is az alapjárat 1500 néha,a gyári 1100 helyett,majd melegen,álló helyzetbe szépen beáll 900-ra. A legtöbbször 1100,majd az olajmelegítő járás után,ahogy elő van írva beáll 900-ra,viszont ezt a megálláskor felszökő alapjáratot mindig csinálja. Valamint,ha gurulok üresbe,akkor is 1500 az alapjárat.
Az alapjárati motort kifújtam féktisztítóval,de ahogy néha belül még van rajta egy kis kokszréteg,amit viszont nem hozott le a féktisztító. Mondjuk eddig semmi baj nem volt az alapjárattal,de első körbe erre gondoltam,de nem vált be. Lehet,hogy alapjáratiba a tengelyeket be kéne fújni wd40-el,vagy valami kenőanyaggal? Meg van kicsit szorulva?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!