Van jelentősége, hogy megállásnál először húzom be a kéziféket aztán rakom üresbe?
Figyelt kérdés
Mindenhol fordítva olvasom, hogy először üres aztán kézifék de árt e a kocsinak ha fordítva csinálom?2016. máj. 19. 23:59
2/5 anonim válasza:
Hát jobb előbb bontani a hajtást, és utána fékezni ha meg akarsz állni ateljesen.
3/5 TheCruve válasza:
Tökmindegy, ártani nem árt...
De ha kímélni akarod a kézifék bowdent akkor leállítod az autót és 1-be rakod, kézifék sem kell....
Én így használom már évek óta. Egy évbe kb 2x ha behúzom a kézit :)
4/5 anonim válasza:
-sokan még járatják a motort is hozzá,pöfögik el a drága benzint ,miközben tollászkodnak az autóban ,kéziféket húz,váltót üresbe teszi,övet kicsatolja,ablakokat fölhúzza,szatyrait összeszedegeti,stb,stb,és ha mindennel megvan,na akkor elfordítja a slusszkulcsot és végre leállítja a motort is befejezi a benzinfogyasztást....))
5/5 vatafak válasza:
üresben nem hagyunk autót állni, ahogy már írták egyenes talajon elég egyesben vagy rükiben hagyni. ha maxi biztosra akarsz menni akkor sebesség plusz kézifék
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!