Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van jelentősége, hogy megállás...

Van jelentősége, hogy megállásnál először húzom be a kéziféket aztán rakom üresbe?

Figyelt kérdés
Mindenhol fordítva olvasom, hogy először üres aztán kézifék de árt e a kocsinak ha fordítva csinálom?
2016. máj. 19. 23:59
 1/5 anonim ***** válasza:
Tökmindegy.
2016. máj. 20. 03:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Hát jobb előbb bontani a hajtást, és utána fékezni ha meg akarsz állni ateljesen.
2016. máj. 20. 05:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 TheCruve ***** válasza:

Tökmindegy, ártani nem árt...


De ha kímélni akarod a kézifék bowdent akkor leállítod az autót és 1-be rakod, kézifék sem kell....


Én így használom már évek óta. Egy évbe kb 2x ha behúzom a kézit :)

2016. máj. 20. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
-sokan még járatják a motort is hozzá,pöfögik el a drága benzint ,miközben tollászkodnak az autóban ,kéziféket húz,váltót üresbe teszi,övet kicsatolja,ablakokat fölhúzza,szatyrait összeszedegeti,stb,stb,és ha mindennel megvan,na akkor elfordítja a slusszkulcsot és végre leállítja a motort is befejezi a benzinfogyasztást....))
2016. máj. 20. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 vatafak ***** válasza:
üresben nem hagyunk autót állni, ahogy már írták egyenes talajon elég egyesben vagy rükiben hagyni. ha maxi biztosra akarsz menni akkor sebesség plusz kézifék
2016. máj. 20. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!