2014 es Audi RS3 mennyire hajlamos a meghibásodásra?
Ezen az oldalon nagyon sok olyan ember ir, aki 2014-es Audi RS3-al jár :)))
Amúgy túl fiatal még az autó ahhoz, hogy komoly tapasztalatok legyenek vele. De az 5 hengeres turbós alapvetően nagyon strapabiró szerkezet. Persze figyelembe kell venni, hogy ez már egy kőkemény sportkocsi, iszonyú erővel, szóval nem az a fajta autó, amivel 100 ezer km-t mész csak olajcserével.
Minden sokkal, de sokkal drágább hozzá, mint egy sima A3-hoz: nagy fékek, nagyon kemény futómű, drága turbó a motoron, stb. A szervizháttér problémás lehet, mert hiába elterjedt az Audi márkaszerviz, meg Audi szerelők, az RS modellek nagyon ritkák, ezért az 1.9 PDTDI-hez szokott szerelők csak a fejüket tudják sokszor vakarni, ha valami gubanc van ezzel az autóval.
Feleségemnek egy 2003-as Audi S3 van, és már ahhoz is rendelni kell minden alkatrészt, mert készleten semmi nincs hozzá. Van egy kiváló szerelőm, de ő sem tud néha mit kezdeni vele, sokszor együtt kutatunk a neten, hogy mi lehet a baja az autónak. Szóval ez a gond ezekkel az autókkal. De ha mennek (márpedig megbizhatóak alapvetően), akkor minden problémát kárpótolnak, nagyon szuper autók.
én a a V8-sal is szemeztem, akkor úgy vinném tovább a kérdést, hogy V8 vagy sor 5?
mert a V8 turbó nélkül is elég nyomatékos kis jószág.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!