Mi az az 5 extra egy autóban, amit a legfeleslegesebbnek tartotok, sosem fizetnétek érte?
kanyarfenyszoro
ajtoba rejtett esernyo
esoerzekelos szelvedo
elektromosan mozgatott ajtok
automata parkolorendszer
motoros antenna
beepitett dvd lejatszo es tv
hutott kesztyutarto
.... van meg...
Hűtött kesztyűtartó az nem felesleges...
Hosszú utakra ,vagy egyéb ,jól esik egy-két fél literes üveg ásványvíz ha van ,és hideg.Persze,igen "klímás autóban nincs meleg",ja...
20-22 fok kényelmes...
De ezen nem hidegvíz lesz,hanem iható...,a kesztyűtartó meg 10-12 fokot tart.
Napfénytető. Ami csak üveg, és nem igazi nyitható tetőablak, hanem csak elhúzza előle a kárpitot.
Kulcs nélküli indítás. Amiért fizetnék, ha mégis ilyennel van szerelve,hogy legyen egy kulcs, amivel kikapcsolhatom az egésztúlintelligens műanyagkupacnak az áramellátását. Semmi menü, semmi start-stop gomb, hanem ha elfordítom, tudom hogy se gyújtás, se AC-pumpa, se motorvezérlő.
Nem is tudom...
Lehet emlegetni az ülésfűtés, heremasszírozó és ilyen dolgokat.
Van ülésfűtés az autómban, de évek óta be se kapcsoltam. Szerencsére nem vagyok fázós és a fűtött garázsban áll a kocsi.
A masszázsülés bő félmilliós felárán pedig jó pár masszázsbérlet kitelik életem végégig, ha annyira arra vágynék.
Az esőérzékelős abalktörlő szerintem jó dolog. Persze nem nélkülözhetetlen, lehet nélküle is élni. De jól jön, hogy mikor kamiont előzök, melléérek és veri fel rám a vizet, a lapátok automatikusan magas törlési sebességre kapcsolnak, előzés után pedig visszaveszi. Nem kell nekem ezzel is foglalkozni. Alagútban ugyan így lekapcsolja a törlést, nem nekem kell lekapcsolni, utána pedig vissza.
Úgyhogy szerintem nem teljesen haszontalan.
A kanyakövető fényszóró ugyan ez. Persze nem az a ködlámpakapcsolgatásos bohóckodás. Az semmire nem jó. Hanem ami aktív, ténylegesen bevilágít a kanyarba, az szerpentinen nagyon kényelmes. Utána egy fix halogén fényszórós autóval ugyan ott úgy érzem, mintha vakon vezetnék, mert az útból nem sokat látok, ellenben a szemközti hegyoldalt világítja ezerrel.
A start-stop rendszert tudnám nélkülözni. Hosszú távokat megyek. Autópályán órákon keresztül megállás nélkül. Így nem sok üzemanyagot és káros anyagot spórol meg nekem hogy leállítgatja a motort. Terheli az önindítót, a lendkereket.
Van akit idegesít is és egyből kinyomja. Engem nem zavar, hogy leállítgat, de jelentős hasznát se igazán látom.
A sávelhagyás figyelmeztetés is hasonló. Nem sok értelmét látom annak, hogy ha rámegyek a felezőre akkor pittyeg. Inkább zavar. Úgy még sose sikerült elbambulnom, hogy észrevétlenül átmenjek a szembejövő sávba.
A most divatos ledes futófényes irányjelzőkért se adnék sok pénzt. A nem futófényes is évtizedek óta ugyan úgy ellátta a funkcióját.
Bőrülés, télen hideg nyáron meleg.
Kétzónás klíma, többzónás klíma...
na meg amiket előttem leírtak
1. Start-Stop (ja hogy ez nem is kérhető hanem alap :( )
2. Elektromos ülés (úgyis csak 1x kell beállítani)
3. Mindenféle parkolóradar és automata parkolóberendezés
4. Fix (tehát nem eltakarható) napfénytető
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!