Felmegy a víz hőfok, mi baja a kocsinak?
"Ha viszont megyek vele felmegy a víz és hiába van a mutató piros fele nem megy a ventillátor"
Ezt írtad legelőször. Hogy nem kapcsol be a ventilátor annak semmi köze ahhoz, hogy vízköves-e a radiátor. Ezek szerint akkor a hőgombád is rossz. Bár azt írtad, hogy az új és 93°C-nál kapcsol. Akkor én ezt viszont nem értem.
Álló helyzetben jó, nyit a termosztát, bekapcsol a ventilátor. Erre kicseréled a termosztátot. Minek?
Menet közben ugyan ez már nem működik, pedig még a menetszél is rásegít. Az hogy lehet? Le sem tudod írni normálisan, hogy mi a kínod, emellett meg még gorombáskodsz is a válaszadókkal. Neked kellene a játékautókat tologatni. :-)
Hagyjátok, ez egy olyan barom, aki akkor is megmutatja hogy neki volt igaza...
Egyébként a 93 fokon induló ventilátort kétlem, minden normális kocsi 96-100 körül indítja, a piros 105-110 foknál van. Mivel a gomba nem tizedfok pontossággal kapcsol ki-be, van hiszterézise, ezért tök természetes, hogy valamennyire mozog a vízhőmutató.
Ja, és hogy örülj te szerencsétlen: tudod miért nincs beskálázva? Mert az állásnak nem sok köze van a hőmérséklethez. Általában 70 fok körül mozdul meg, 88-94 között középen van, aztán 96-tól megindul felfelé, nem sokban különbözik a kék-hideg piros-túl meleg visszajelzőtől. A motorvezérlő szoftvere állítja a mutatót. Majd egyszer dugj rá egy diagnosztikai programot, és fogod látni milyen szépen megy fel-le-fel-le a vízhő, de hogy örüljön a hülye, a szoftver középen tartja addig, ameddig nincs valami rendellenes. A kánikulában álló helyben járatás pedig rendellenes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!