Szerintetek a Tesla 25-30 százalékon is úgy adja le az erejét, mint 100%-on, teljesen feltöltve?
Ki kéne próbálni, vagy legalább nagy vonalakban ismerni kéne a vezérlés logikáját. Maguk az akkumulátor cellák alacsonyabb feszültséget biztosítanak alacsonyabb töltöttség mellett, de többezer cella van egy Teslában, amiből egyszerre 100-120-nál nem használ többet. Tehát attól függően hogy miként használja őket, bármi lehet.
Sejtésem szerint a kocsi igyekszik "talonban tartani" csurig töltött cellákat, amiket egy padlógáznál akkor is rá tud szabadítani az elektromotorokra, ha összességében csak 30%-on áll, de lehet, hogy tévedek.
Érdekes kérdés, kis utánajárással találtam egy jó leírást: [link]
A lényeg, hogy amíg nem merül le nagyon, a teljesítményt szinten tartja.
Nem. Hallgasd meg kb. 50. perctol:
Igen, már az ezer éves Priusok akkupakkja is kb. úgy volt bekonfigolva, hogy mikor 0%-ot mutatott akkor volt 60% még benne kb. Azért, hogy minél hosszabb élettartalmúak maradjanak, de ez minden ilyen akkura igaz kb.
Tehát 1%-on is ugyanúgy fog menni, ha odalépsz neki. Még 0%-on is, utána kezd el visszavenni, majd lassítani, végül megáll, de valami 20-30 Km még van benne 0%-ról. Nagyon túlméretezik ezeket, ez nem olyan, mint a zseblámpa, hogy lemerül végleg pislákolva aztán csá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!