Sok autómárkáról, illetve tulajaikról szóló sztereotípiákban szerintetek is van igazság?
Legtöbben a Suzuki,BMW/Merci/Audi sztereotípiákat emlegetik.
A Suzukisban nagyon sok igazságot találok, de nem csak a régi Swiftek sofőrjei,hanem az Igniseké is olyan "furcsa".Állandóan tötymörögnek az úton, nyílegyenes,minimális úthibákkal rendelkező főúton 70-el a legbosszantóbb, hogy gyakran nem lehet őket megelőzni, mert mindig jön szembe.
Gyorsforgalmi úton szintén, akár ki is lehetne rájuk tenni a sárga szirénát "lassú jármű,megelőzendő".
A Vitarákkal és az SX4-esekkel nincsen hasonló gond,érdekes.
A Swiftesekkel egy csoportba sorolnám az F és G Astrákat használókat, egy fokkal jobbak, de a "mentalitás" hasonló.
A H és J Astrásoknál nincs hasonló gond és a nagyobb Opeleknél sem.
Aztán ott van a német triumvirátus, náluk arányában nincs olyan sok buta/bunkó sofőr,mint mondják.Legalábbis, tapasztalataim, olyan 40 százalékukra illenek a negatív sztereotípiák.Viszont akik az újabb modelleket használják, ők általában udvariasak, előzékenyek, beengednek a sávba, ha kell.
A leginkább normálisak, akik a legkevésbé "zizik", azok a Skoda, Toyota,Renault, Volkswagen (leszámítva a tunigolt füstölős Golfosokat),Seat, Opel (kivéve F és G Astra),Ford,Citrtoen,Kia,Peugeot,Hyundai.
Természetesen köztük is vannak zizik, de kevesebb a kirívó eset, mint a fent említett delikvenseknél.
Van igazság....
abban, hogy te ezekre vagy kihegyezve. Csak ezeket látod meg, mert ezeket akarod meglátni. A 100-bólaz 1-et, a99 normálisat pedig nem.
Swiftesből, Ignisesből is rengeteg normálisat látok. Viszont Ignisesként azt az állatfajt figyeltem meg, aki provokálja a kérdezőáltal "suzukis, F és G Astrás" kategóriába soroltakat. 50-es táblánál 60-alhaladva fél méter követési távolságot tart. Aztán előz,nyomja a gázt, és apiros lámpánál fékez, ezzel megállásra kényszerítve a megelőzöttet is, miközben 60-al mindeketten a zöldre értek volna oda... folytassam.
2#
Nem ezekre vagyok kihegyezve, csak szinte mindennap tapasztalom.
Amikor reggel lejövök az autópályáról, akkor kilométereken keresztül egy főúton kell mennem.Eléggé túlterhelt,2x2 sávosra kellene bővíteni, még egy komoly sportkocsival is kihívás lenne ott előzgetni,nemhogy egy négyhengeres autóval.
Gyakran, a Suzukis beáll elém és egyszerűen szüttyög.Nem igaz,hogy nincs annyi kraft benne,hogy 90-el ne tudjon menni.
Volt, amikor rá is dudáltam, akkor elkezdett rendesen közlekedni,de a lendület elfogyott 800 méter után, aztán visszaállt városnéző sebességre.
Én nem napi 100, hanem napi 3-4-600 Km-t vezetek a munkám miatt, lassan 20 éve, az egész országban, Záhonytól Sopronig.
Amiket leírtál abból semmit nem tapasztaltam, pedig már jó pár százezer km van a talpamban.
Ez kb. annyira állja meg a helyét, mint hogy a szőke nők buták.
Nekem a francia autósokról vannnak ilyen meglátásaim, vagy nagyon lassú, vagy megy mint az állat, és szabálytalankodik.
Barátnőm egy Volkswagen sodorta le az útról. szabálytalan előzéssel. Cserbenhagyásos.
A mi kocsink totálkáros lett, belement a szalagkorlátba.
Így, aki VW-ben ül szerintem ön és közveszélyes. Na ez milyen vélemény?
Másik főútnál, ha jól tudom 70 a legnagyobb sebesség.
Ennél nagyobbat már máshogy hívják.
Tartsd be a sebesség határt, és akkor nem mindenki lesz gyökér, aki Kresz szerint közlekedik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!