Kétütemű Trabanttal, Wartburggal hogyan lehet/lehetett lejönni egy hosszú meredek lejtőn?
Gondolom kettesben nem lehet vele lejönni.
Ha nem célszerű motorféket használni, a kenés miatt,
akkor nem melegedtek túl a fékbetétek?
Vagy esetleg végig üresben lejönni, mert akkor nem pörög a motor és elég az alapjárati kenés?
Mondjuk én úgy tanultam sebességből tilos kivenni az autót menet közben, főleg lejtőn.
Régen is így oktatták.
Régi automata váltós kocsiknál is hasonló lehetett ebből a szempontból, ahol nem volt csak P, D, N, R fokozatok? Állítólag lejtőn ezek is megindultak.
Pl: Mátra, Bükk, Cserhát egyes részein vannak ilyen hosszú, több kilométeres nagyon meredek lejtők
#5
Pedig a Wartburg hátramenetben is szabadonfutós.
Hányszor elmelegedett a fékem trabin...
Elég volt hozzá egy hármashatár hegy,a fenyőgyöngyén a jóisten se tudott volna megállítani XDDD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!