Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW N52-es (218LE) benzines...

BMW N52-es (218LE) benzines motorjáról mi a véleményetek?

Figyelt kérdés

Ilyen motorral szerelt autót szeretnék, de érdekelne mik a kockázatok. Aki ismerősnek ez előtti "M" kódos motorral szereltje van, az ostorozza hogy az "N"-esek milyen rosszak, de alátámasztani nem tudja. Népitéleten egy ember számolt be vizpumpa meghibásodásról, de ennyit találtam. Szerelőm ilyennel még nem találkozott, de a dizelekre mondta hogy szokták szakitani a vezérműláncot.


Valakinek tapasztalata N52-es motorral?



2017. aug. 10. 13:30
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
vanos, vezérműlánc, injektor, kokszolódás ezek szoktak leginkább meghibásodni
2017. aug. 10. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

kokszolódás? már ez is közvetlen hengerbe fecskendezéses?


Injektorral mi a probléma?

2017. aug. 10. 16:53
 3/14 anonim ***** válasza:

Igen, ez is közvetlen befecskendezéses, de mindig csak a TSI kerül elő ha kokszról van szó. (jó ott égéskimaradást is szokott okozni)


Injektor ~ ugyan az mint a dízeleknél a porlasztó előbb-utóbb elkopik illetve megkormolódik

2017. aug. 10. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
Nem lesz vele bajod ha vigyázol rá.
2017. aug. 12. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:

Nem mindegyik N-es motor rossz csak az emberek szeretnek általánosítani.

Nézd meg a cikket ebben benne vannak a típushibás motorok

[link]

ha nincs benne amit keresel akkor jó.

2017. aug. 13. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
Egy szóval nem írtam, hogy rossz. Csak itt már az M-es családhoz képest az alap kopóalkatrész vagy várható szervizelés drágább. Itt azért olyan 150-250e között egy lánccsere bármikor jöhet ami egy M52-nél valahol 700e körül ha ránézel is elég.
2017. aug. 13. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

6: Nem akartalak bántani és nem neked szólt hanem tényleg szeretnek az emberek általánosítani ami nem jó mert maguknak is ártanak ezzel csak sokan nem tapasztalják meg időben.

A BMW-k titka hogy mindig a legjobb hozzá ajánlott olajat kell bele tenni és a lehető leggyakrabban - ahogy teheted. (a többi alkatrészre is igaz hogy időben cserélni és jó minőségűre)

Nem olcsó így fenntartani de meg fogja hálálni bármilyen motor is legyen benne.

2017. aug. 13. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!


Közben olvasgattam, informálódtam mi a különbség az N52 és az N53 közt, ugyanis mindkettő 218 lovas, csak az N53 2996 köbcenti, és ebből kihagyták a Valvetronic szelepvezérlést, amiről olvastam pár negativ kommentet hogy tönkremegy és drága a felújitása.


N53-ra is ugyanugy jellemző az injektor hiba, láncszakadás ilyesmi? A kokszosodás gyanitom igen, mert ez is közvetlen hengerbe fecskendezéses.

2017. aug. 21. 08:09
 9/14 Szalamis Pizza válasza:
22%
Röviden és tömören, katsztrófa az egész motor és a motortér, a kábelkötegek szigetelése, a gyújtótrafók minősége, a hibakódok semmitmondóak diagnosztika szempontjából, törnek a műanyag fülek és csatlakozók, hamar elhasználódnak a segédberendezések, pl. DISA szelepek, PCV, elektromos vízpumpa, termosztát sorolhatnám..
2018. márc. 12. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 Szalamis Pizza válasza:
30%
És akkor még jó, ha a motorba komolyabban nem kell belenyúlni, csak egy karter tömítés cseréhez az egész első bölcsőt le kell szerelni, ha nem második autónak kellene hobbi célra, felejtsd el!
2018. márc. 12. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!