Új autó (szalonból) vásárlásának mi a menete?
Lehet az én igényeimmel van a baj, de én készleten, raktáron lévő új autóból még soha nem tudtam választani.
Általában ezek a kocsik vagy full-fapad alaptípusok.
Vagy kicsit jobb felszereltségű, de valami undorító ótvar színűek. Pl hupilila, világító neonzöld, stb.
Vagy számomra érthetetlen logikával lettek az extrák összeválogatva. Pl heremasszírozó, fűthető, hűthető, memóriás, 48 féle állítási lehetőséggel rendelkező fullos bőrülés és ugyanakkor manuális klíma.
Eddig mindig az volt a célravezető, hogy konfigurátor elő és összeválogatni ami kell bele, még ha 2-3 hónapot várni is kellett rá.
Én sem a "menőség" miatt várok 2-3 hónapot. Nem az a hobbim, hogy várok. :)
Ahogy fentebb leírtam, egyszerűen a készleten lévő kocsik között nem találok olyat, ami minden szempontból megfelelne. Ha már 6-7-8 milliót kiadok egy autóért és 10-12 évig azt fogom naponta nézni, akkor legyen olyan ami tökéletesen megfelel. Szerintem. :)
# 5 vagyok. Közben vettem autót.
Listaáron 9,1 milliós autót megkaptam 7,32M-ért + 150eFt forgalomba helyezés.
Májusban kötöttem szerződést egy új autó vásárlására szalonban, lassan esedékes lesz a legyártás, szállítás. Szerintetek mekkora esélye van, hogy a szerződéses árhoz képest többet kérnek?
A szerződés szerint a végleges ár emelkedhet, és 10%-nál nagyobb drágulás esetén elállhatok. Ez vajon csak formalitás, amit mindig beleírnak a szerződésbe, vagy komolyan benne van a pakliban, hogy többet kérnek majd, hivatkozva akár a világpiaci helyzetre, megnövekedett gyártási költségekre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!