Kb hány lóerő kell ahhoz hogy szépen tudjak gumit füstöltetni?
HAdjuk az igénytelen vizes úton, meg fáradtolajat öntök a gumi alá, meg felemelem kicsit a hátulját, meg hasonló ötleteket.
tudom hogy rengeteg mindentől függ de vegyünk alapul egy 1998as 325i-t:
kb 170 lovas, ezzel már lehet valamit kezdeni? egy szép gumifüstölést, vagy egy szép driftet már ki lehet belőle hozni, vagy ez még kevés lóerő ehhez....
d*gd fő a romagyerekeidet az iskolabusszoddal együtt.
Ennyi nem vok profi ÉSSS? én ezt soha nem is állítottam, de a saját kocsimmal had csináljak már azt amit akarok megengeded???? KÖSZIKE!!!!!!!!!!
ki nem sz*rja le más mit csinál, nem izgat hogy mennyibe kerül, a lóvé egy része már most megvan, abból futja simán a kocsira, meg ilyen papírmunkákra.
a tuning meg majd jön....ha jön több lovetta....
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
széria 2107 motor légszűrő nélkül,hegesztet difi,és kész
tehát az 1.5 motor 75 lóerő.
http://www.youtube.com/watch?v=NoX72EJcpnk
És láss csodát lehet vele driftelni.
Miért ne vegyél BMW-t?
Mert hülyevagy és nem értesz hozzá.
chiptuning meg programozható versenyelektronika az ugyanaz..
Egyébként akkormár vezérműtengely kéne meg hengerfej, főtengely és lendkerék könnyítés.
De ha ilyen nagy tubner vagy nem szólok közbe..
Biztosításról:
Ha olyan biztosítóhoz mész 500 ezer is lehet egy évben..
De ha te ilyen sokat keresel nyáron akkor nem gond :D
vagy anyuci pénzel..
Nézd nekem is BMW-m van, de utálom az ilyen menőgyerekeket.
Kedvenc márkám is a BMW.
Versenygépet is abból fogok építeni.
De valamit csinálj normálisan vagy sehogy.
És kellő tapasztalattal.
Most egy 316-osom van 102 lóerővel utcai használatra.
Aztán MAJD veszek egy E30 325-öt, fel lesz fúrva, és az egész motor megy a Szuromi Racinghez teljes motortuningra.
(hengerfej, főtengely, lendkerék, veztengely...)
Aztán hátsó üléseket kidobni a kocsiból, ÉS NORMÁLIS CSÖVEZÉST teszek bele, és zárt helyeken fogom használni.
Persze úton is de nem sokat..
De annak semmi értelme, hogy veszel egy utcai autót ami bőven 15 körül eszik és 200 lóerős és semmi értelme..
Az enyém eszik 7.2-t vegyesben és ez is bőven elég utcára.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!