Ha garancia van rá nem viheted bármilyen szerelőhöz, mert onnantól kezdve, ha béla bácsi nyúl bele elvész a garancia.
2017. júl. 24. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
22/30 anonim válasza:
Ha bizonytalan vagy és nem tudsz utánajárni nem veszed meg az autót. Nem tudom mit olyan nehéz ezen megérteni. Nem kell prédikálni a visszatekerésről. Akit ezzel áttudnak verni, akkor megérdemli.
2017. júl. 24. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
23/30 anonim válasza:
Túlmisztifikáljátok ezt a dolgot, komolyan azt hiszitek, hogy egy teljesen laikus ember egy átlagos használtautó után napokat fog nyomozni, és tudja, hogy hova kell vinni, mit kell cserélni, meg van szerelő haver, és ismerős a márkaszervízben? A fhaszt. Még én sem szoktam ezt végigcsinálni, pedig mondhatom, hogy értek a dologhoz, vannak szerelő haverok, kapcsolatok is vannak, de nem nagyon veszem igénybe, ha tetszik az autó, megveszem, és kész. Ennyi. A kilómétert én személy szerint leszarom.
2017. júl. 24. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
24/30 anonim válasza:
Pedig sokat számít a kilométer. Lehet tetszik egy autó, de mentek vele 1 milliót és agyonhajszolták már, megveszed csak azért mert tetszik? De kb. mindent cserélned kéne.
2017. júl. 24. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
25/30 anonim válasza:
Amelyikben olyan sok km van, hogy már használhatatlan, akkor annak az állapota is olyan. Érződik egy autón, ha mész vele egy kört, hogy egyben van e, vagy az utolsókat rúgja.
2017. júl. 24. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
26/30 anonim válasza:
Egy 2005-ös Audi elég nagy eséllyel külföldről behozott, szintén nagy eséllyel nagyot ugrott vissza km állása, amikor behozták, szervizkönyvet bárki tud hozzá gyártani/gyártatni. Ha pedig magyar eredetű az autó, akkor jó eséllyel max. 2010-ig hordták márkaszervizbe és 2012-től lehet lekérdezni a futását.
2017. júl. 24. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
27/30 anonim válasza:
"Ha garancia van rá nem viheted bármilyen szerelőhöz, mert onnantól kezdve, ha béla bácsi nyúl bele elvész a garancia."
Egy év garancia van az új autókra.
"Amelyikben olyan sok km van, hogy már használhatatlan, akkor annak az állapota is olyan. Érződik egy autón, ha mész vele egy kört, hogy egyben van e, vagy az utolsókat rúgja.
"
Nem feltétlen. A középkategóriás autók anyagminősége is már olyan, hogy 300-350 000km normális gazdánál meg sem látszik a beltéren. De láttam már olyan E38-at amiben 510 000 volt és s3ggre ültem a beltértől. :)
Szerintem is túl van misztifikálva. Az 56%-os okosan próbál autót venni, 99%-ot meg átvernek.
2017. júl. 24. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
28/30 A kérdező kommentje:
Batyam golf 5el jart úgy he kereskedésbe vette 150ezer kmerrel s mikor haza hoztak meg nezte egyik haverja a neten h tenyleg annyi volt.e benne és több 300ezer omer volt benne. Vissza is vitték a kereskedő csak annyit mondodt h ők ezt nem tudtak meg alig akartak vissza venni..
Es az FSI tupusó motrokról mi a velemenyetek hany kcc set érdemes venni?
2017. júl. 26. 11:49
29/30 anonim válasza:
"Nem feltétlen. A középkategóriás autók anyagminősége is már olyan, hogy 300-350 000km normális gazdánál meg sem látszik a beltéren. De láttam már olyan E38-at amiben 510 000 volt és s3ggre ültem a beltértől. :) "
Éppen ezért mondtam, hogy akkor az az E38 510 ezer km-el is használható még. Viszont amelyik E38-nak már a beltere is szar, meg műszakilag is gatya, akkor az már 200 ezer reális kilóméterrel sem kéne nekem.
2017. júl. 28. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
30/30 anonim válasza:
" Viszont amelyik E38-nak már a beltere is szar, meg műszakilag is gatya, akkor az már 200 ezer reális kilóméterrel sem kéne nekem."
Főleg akkor nem, ha úgy kínálnák " naa thesó öccázé viheted, friss a műszakilya is jóautó" :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!