Audi a4 benzin és dízelmotornál melyik motor tipus a jobb és megbízhatóbb?
"Na titeket is jól áttudnak verni, ha vesztek egy használt autót. A visszatekert órát lelehet buktatni. Tudnod kell a rendszámot és lekérheted a km óra állást. Persze ez pár ezer forintba kerül, de megéri!!!!!"
Meséld el nekem hogy buktatsz le egy 2005-ös autót amikor te 2012-ig tudod visszanézni a regisztrált óraállásokat. Hmm? Ha 2009-ben műszaki előtt megtekerték, azt hogy szűröd ki okoska? :D
"Minden műszakinál fel kell jegyezniük az órát. Így tudod hasonlíthatni mennyit mentek vele és ha nem stimmelnek az adatok meg mondhatod amikor vásárolsz, hogy pár száz ezerrel adja olcsóbban hiszen visszatekert az óra avagy feljelentést teszel. :)"
És ha minden műszaki előtt visszatekerem? Vagy ha behozott autó? :D
"Amúgy meg mi a fenének 3.0 TDI motor? Felesleges..."
Ennyi erővel az 1.9 PDTDI is felesleges. Amúgy arról szólt a kérdés, hogy melyik motorok jók bele, és ez a kettő a legjobb szerintem.
"Azért ki lehet kalkulálni, hogy 4 év alatt mennyit ment..."
Mit kalkulálsz ki? Vettem 2005-ben egy A4-et, belehajtottam 270 000-ret, majd visszatekertem a 130 000-re és eladtam 2010-ben, megvette más belehajtott két év alatt 50 000-ret és a 2012-es műszakin azt látod volt benne 180 000 ami valójában 320 000. Ismeretlen adatokból mit kalkulálsz ki te szerencsétlen? :D
"2005-ben vettél egy autót belehajtottál 270 ezret 5 év alatt. Ez alatt volt szervízelés nem is kevés, főleg ennyi kilométerrel. Valószínűleg még garanciás volt ezért vitted a márkaszervízbe. AHOL FELÍRJÁK AZ ADATOKAT. És már is lelehet kérni az órállást és a javítási dolgokat a szervíztől. Nocsak én is megcsináltam amikor autót vettem."
Nemrég adtak el a családomban egy végig Ivanicsnál szervizelt benzines Focust, 5 évesen volt benne 300 000km. Haveromék szervizt üzemeltetnek, ott futottunk össze nemrég egy frissen vásárolt azonos évjáratú, azonos felszereltségű még rendszámra is majdnem egyező 1.6TDCi Focussal, ami összesen kétszer járt Ivanicsnál - a garanciaidői leteltéig - és véletlenül csak 160 000km volt benne. Beltérre meg egy hányadék volt a 300 000 Focusunkhoz képest :D
Valószínűleg pont ezért volt ennyi az óraállása és azért volt csak az első két szervizen a kocsi márkaszervízben, mert nem tekert órás :D
Biztos mindenki végig márkaszervizbe hordja? A faxt. A Volvomra egy komplett olajcsere motorral váltóval szűrőkkel 90 000Ft a márkaszervizben, ugyanezt otthon megcsinálom anyagárban 35-ből. Ha beviszem haveromékhoz akkor 45 munkadíjjal. Ha 15-res motorolaj és 60 000-res váltólaj csereperiódussal számolok akkor egy egy 300 000-res futásnál úgy minimum fél millió plusz. Nyilván ezt mindenki kifizeti, azért van annyi hulladék retek pudva használtautó a piacon :D
Van egy rossz hírem srácok, a flottás autókat hordják a visszavásárlási garancia miatt márkaszervizbe évekig, a mezei használt autóknak jó ha 15%-a márkaszervizben van szervizelve. De a márkaszerviz sem feltétlen mérvadó, ismerek olyan -kapaszkodjatok- Toyota tulajt, aki végig márkaszervizbe hordta a kocsit aztán a gázolajszűrőt 180 000-nél cserélte neki egy privát szerviz, mert azt Budapesten az egyik Toyota márkaszervizbe nem divat cserélni :D
Amúgy márkaszervizben a két szép szemedért nem mondanak semmit, max annyit hogy járt-e ott az autó vagy sem. Ha befáradsz az autó tulajdonosával és ő viszi a forgalmit akkor neki kiadnak mindent(kivéve ha van valami belsős embered). Ha te kinézel egy autót a kereskedésben és megpróbálod lekérdezni a Porsche Hungáriánál elhajtanak a 'csába :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!