Bmw e90 320d valóban 5 litert fogyaszt?
Egy tesztben olvastam 4,1 a gyári adat és 5 liter olt teszt során.
Városban vagy olyan lakott területen ahol nincs dugó esetleg folyamatos lassú haladás vagy sok egyhelyben állás ott ,ennyit fogyasztana?
Azt mondják városba nem érdemes dízelt venni,mert nem melegszik fel rövid idő alatt a nem tudom mi. Indulás előtti melegítéssel ez a probléma megoldható? Ez nyáron is ugyan úgy érvényes?
Max. akkor eszik ennyit, ha tényleg extrém takarékosan vezetsz.
Egyébként igen, alapvetően a dízel nem szereti a várost, de már az új dízelek jobbak ilyen téren. Kevésbé jellemző rájuk, hogy lassabban melegszenek be, mint a benzinesek. A másik veszély a kokszolódás a folyamatos alacsony fordulat miatt. Ha néha jársz hosszabb utakra is, ahol kicsit huzamosabb ideig magasabb fordulaton pörög akkor ez sem lesz gond.
Egy ismerősömnek volt valami kokxos dolog,de szerintem az benzines ,bár ha jól bele gondolok talan dízeles.. passat 2.0
Valami ábra jelentekezett a kijelzőn a kipufogora utalva és egy másik azt mondta,hogy menjen az autópályára vele ahol kitudja takarítani folyamatos magas fordulaton.
még annyi:
valóban igaz, a városozást nem igazán csipázza a dízel, pont a rövid távok miatt. Azt meg te se gondolod, hogy majd mindig 5-10 perceket fogod járatni indulás előtt. Max az első héten, utána ráunsz. És nyáron is igaz, hogy nem éri el az üzemi hőfokot sokszor az autó, de télen különösen. Jó a hűtése, eleve a dízel egyik titka, hogy jó hatásfokkal dolgozik a motor, aminek része, hogy viszonylag kevés "hulladékhőt" termel. Bár sok kollégám dízellel taxizik (leginkább azért, mert nyomatékosabb, mint a benzines, dinamikusabban autózható), de a benzines sokkal üzembiztosabb, igénytelenebb (a szó jó értelmében, kevesebb törődést igényel), és még a karbantartása is olcsóbb.
Végülis akkor normális használat mellett 7-8 liter az átlag?
Ilyenek mennyire jellemzőek a dízeleknél?
"minimális napi km", ilyen nincs.
Ha beindítod, és mész legalább 50 km-t, akkor már jó. Tehát pl ingázáshoz. De igazából azt "szereti" a dízel, mint ahogy nyugaton használják sokan, hogy felmész a pályára, belövöd a tempomatot 130-140-re, és szépen gurulsz vele 200-300 km-t. Erre való. Városban rohangálni nem kell dízel.
Hagyjátok már ezt a baromságokat (kocsmaszleng).
Itt mindig vannak olyanok akiknek fingjuk sincs az autókhoz, csak ezt , meg azt hallották.
A dizel pont ugyan olyan hamar bemelegszik mint a többi. Úgy van meg csinálva. Nekem dizel van és elindulás után 2 km-t nem megyek már tökéletes meleget nyom.
Aki meg olyan SÓHER hogy 5 litert akar fogyasztásnak, az ne BMW-t vegyen. Mert az nem arra van kitalálva .
Járatni nyáron nagyon nem kell ,ez inkább télen fontos de akkor nagyon. Inkább arra kell mindig figyelni hogy leállítás előtt járasd egy kicsit, de ez nagyon fontos.
Valóban kell vele autópályára menni és taposni hogy kiégjen a korom. Próbáld beletankolni a jobb dízelt. Az nem annyira rossz mint a másik, bár ez sem még a tökély.De egy idő után úgy is be fog koszolódni a részecskeszűrő aztán majd a takarításra költhetsz egy csomót. A jobb megoldás hogy kiveszik(katalizátort is vegyék ki) aztán kap egy chiptuningot és gyorsabb lesz de kevesebbet eszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!