A kollegádnak mondd meg hogy megtanulhatta volna a kémiát mielött ilyen blődséget mond.A tiszta oktán 99,9%-os lehet annál nagyobb nem létezik mivel kémiában 100%-os tartalmú anyag nincs.Nem tudom emberek miért találnak ki ilyen dolgokat. Oktánszám az a viszonyszám ami megmutatja hogy az üzemanyag mennyiben viselkedik kompressziótűrésben
a tiszta oktánhoz képest.A 95-ös úgy viselkedik mintha 95% oktánt tartalmazna.
2010. máj. 21. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
12/17 anonim válasza:
A mai napig nekem kizárólag a 98-as erőtől duzzadó benzin jött csak be,ami most 352 Ft (Avanti). Ja és nem tortyog gondolkodik a motorja a szekérnek. Néha még kiegészítem egy kis spuri-val.
2010. máj. 21. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
13/17 anonim válasza:
Nem merem kipróbálni az Etanolt,mert az én autómhoz elég húzós az injektor szett + benzinpumpa .
2010. máj. 21. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
14/17 anonim válasza:
Nekem egy 2006-os Swiftem volt,amiben használtam E85-öt,fele-fele arányban.Nem ment rosszul,se jobban tőle.De az biztos,hogy nagyon rosszul,és nehezen indult.Ezért csak egyszer használtam.Inkább vettem egy dízelt.Az jobban bejön.Egyébként 104 oktánszámról írnak. Nem vagyok vegyész,de ezt olvassátok el!
Nekem egyik ismerősöm kipróbálta, de sokkal többet fogyasztott tőle a kocsija. De ez az elektronika miatt van, meg a magas okánszám miatt. Próbáljátok ki, ha 100-as oktánszámú benzint tankolsz egy sima mezei egykettesbe akkor is többet fog enni sokkal...
2010. máj. 22. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
16/17 anonim válasza:
A bioetanol oktánszáma 105. egyébként az oktánszám egy viszonyszám, ami az üzemanyag kompressziótűrését jellemzi, és NEM A 100 A MAXIMUM!!! Alapvetően az izooktán és normálheptán arányát mutatja, a benzineknél. Az alkoholok jó "oktánszámnövelő" adalékok, ezért is alkalmazzák régóta mind a versenysportban, mind a mindennapokban. Jobb a motor belső hűtése általuk, viszont a fűtőértéke alacsonyabb, mint a benzinnek, elsősorban ezért van a fogyasztásnövekedés. Érdekességképpen a metanol oktánszáma 120!
2010. máj. 28. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
17/17 anonim válasza:
"Ha benzint tankolunk, a lambda szonda érzékeli, hogy dús a keverék benzinből, így szegényíti a keveréket, ezért benzin üzemben marad a gyári dúsítási arány, tehát nem növekszik a fogyasztás. Az E85 elégetésekor keletkező kipufogógázt a lambda szonda szegény keverékként érzékeli, ezért a rendszer dúsítási parancsot ad, viszont a gyári rendszer nem tudja olyan mértékben növelni a befecskendezett üzemanyag mennyiségét, amely megfelelő lenne a 100% etanol üzemnek, ezért van szükség az etanol átalakító használatára."
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!