Kuplung hiba, rossz, kopott, vezetési stilus?
Persze, hogy ugrik, ha fogáspontnál már gyorsan engeded a kuplungot, meg csak utólag nyomod a gázt!
Akkor bólint, ha egyszerre nyomod a gázt meg a kuplungot.
Az normális, ha hidegen felugrik az alapjárata. Az, hogy utána dadog lent, az már szonda vagy alapjáratot szabályzó szelep hibája.
A kuplung fent fogás az simán csak elkopott. A bólintás meg rántás az vezetési stílus hiba inkább. Próbálgatni kell, hogy picit más időközzel használod a pedálokat és hogyan reagál rá a kocsi.
Ha ugrik vagy bólint az azt jelenti hogy nem tudod össze hangolni a pedálokat, a lábadat.
Egy ilyen korú autóval már nem kell agresszorkodni, örülj ha egyáltalán működik. A dadogást pedig kikell olvastatni és megmondják mi a baja.
Más autóval vezettél már? És azokkal megy rendesen? Vagy a tiedet vezette már más? És nekik is rángat?
Vannak autók amik olyanok mintha ősember faragta volna, azért lenne jó mással is vezettetni, hogy náluk is csinálja-e. De ez alapvetően nem kuplung hiba szokott lenni. Az hogy elkopik az egy dolog, de ilyen tüneteket nem produkál.
Előtte volt 3 autóm. VW Polo,VW golf IV. Ezek kis köbcentisek voltak 1.2-1.4
Volt Mazda 626 2000-es motorral azzal volt ilyen,de hamar rájöttem rosszul váltok.
Igaz ez a Mitsubishi csak 1 hónapja van meg,lehet meg kell szoknom. Tesóm vezette neki minimál bólintás volt azt mondta kuplung beállitás és annyi. Remélem csak annyi lesz....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!