2 ütemű motornak lehet rossz kompressziója kopott/törött membrán miatt?
:) tény ami tény hogy nem épp jó a kérdés. De attól még hogy nem tudja nem minősíti.
Szóval az én szavaimmal, a kompresszió nem helyes, mert inkább kompresszió végnyomást szokást említeni. Azaz mennyire tömítenek a dugattyú, dugattyú gyűrű és a hengerfej a sűrítés során. (Trolloktól elnézést a pongyola megfogalmazásért :))
Máshogy: megy fel a dugattyú a hengerben és a felső holtponton mekkora nyomás alakul ki. Kevés kompresszió magas kopásra utalhat, tehát dugattyúgyűrű vagy henger elkopott - elszökik a gáz. Vagy hengerfej tömítés ha nincs hengerfej henger csatlakozásán kifúj.
A membrán a keverék szabályozásában vesz részt. Azaz a gázáramlások vezérlésében. Nem véletlenül kell a membránnak zárnia :). Ha nem jó a membrán erőtlen lesz a motor, és minden jellemzője megváltozik.
Ahogy látom vannak motorok, amelyek még így is működnek. Valahogy haza lehet velük jutni, de mindenképpen cserélni kell. Természetesen a leszakadt darab se tesz jó, mert elég hamar meg tud szorulni valahol, és akkor kíméletlenül rendet rak a pontosan illesztett alkatrészek között :)
Remélem segítettem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!