Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hány VW botrány kell még hogy...

Hány VW botrány kell még hogy felébredjenek az emberek hogy nem a "német autók a legmegbízhatóbbak"?

Figyelt kérdés
[link]

#Volkswagen #volkswagen botrány #hazug csaló autógyár
2017. júl. 3. 12:55
 1/9 anonim ***** válasza:
64%
Mi a baj, kisöreg? :-)
2017. júl. 3. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
66%
Suzukit is rengetegszer hívták vissza pedig olyan egyszerű mint a faék.Amíg a VW-ek tele vannak mindenféle extrákkal már,mivel a VW is a prémiumok közé lőtte magát ha jól tudom(javítsatok ki ha tévedek)
2017. júl. 3. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
68%
Kerdezo neked fogalmad sincs a temarol.
2017. júl. 3. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
59%
No, hát akkor mondd, melyik nemzet márkái a legmegbizhatóbbak? És persze támaszd is ezt alá mindenféle statisztikai adattal, légy kedves!
2017. júl. 3. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
66%
Barát, engem nem a cikkek, meg a kamu botrányok érdekelnek, hanem hogy itt áll az udvaron a VAG-os autóm, és beleülök bármikor, és elmegyek vele, meg haza is jövök vele Párizsból bármikor, kényelemben, gyorsan. A többi nem érdekel.
2017. júl. 3. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
59%

így van, nincs is annál rosszabb, aki más véleménye vagy internetes "sztereotípiák" alapján dönt arról, milyen márkájú autót vesz...:D


de amúgy tuti hamarosan jön majd a válasz, hogy "a japán autó az isten" XD

nekem is van egy 5ös passat-om, év végén lesz 9 éves, van benne 220ezer km, és idáig csak a vezérműláncot kellett cserélnem...régi tsi motor, mindenki szidja, mert kiforratlan, meg lebeszéltek róla.

tisztában vagyok vele, hogy a turbója elromolhat, típushiba, de elektronikai gondom még nem volt vele...előtte meg volt egy golf-om, azzal meg csak az volt...ez nem "német-francia-japán autó a jobb" dolog. mindegyikből ki lehet fogni olyat, amit úgy sikerült a gyárban összeszerelni, hogy havonta viszed a szervízbe.


főnököm férjének például nem tudták megcsinálni a másfél éves A6-os audiját...4x futottak neki 2-3 hónapon keresztül, végül kapott egy másikat...ilyen is benne van.

2017. júl. 3. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
48%

Ember el vagy te tvéedve... a botrány a csaló dízelekből volt, nem a hivatalos visszahívásokból...



[link]

Tessék megbízhatósági statisztika...

MOndjuk vicces az első 10 helyettben a két német prémium, amit ugye köztudott szidnak mo-n.

2017. júl. 4. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
52%

Csak néhány nem német visszahívás a múltból:


2015: Takata légzsák-botrány, 34 millió autó


2017: "Mintegy másfél millió autót kell visszahívnia a Hyundainak és a Kiának. Több típusnál is fennáll a motor meghibásodásának veszélye, a probléma a megmunkálásra és az összeszerelésre vezethető vissza."


Napestig lehetne keresni a nem német visszahívásokat, csak nincs kedvem keresgetni. Tehát a német autó még mindig megbízható, eddig csak 5 német autóm volt, abból 3 Ford Focus (mind3 generációból egy), és 2 Opel.

2017. júl. 4. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
43%
És akkor arról ne is beszéljünk, hogy a Takatás cucc emberéletekbe is kerülhet, míg a VW botrány például egy vicc, senkit sem érdekel és nem is hal meg tőle senki, hogy kicsit több a károsanyag kibocsátása. Na és a Toyota beragadó gázpedálja?
2017. júl. 4. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!