Hidrotőkés autónál lehet állítani a szelephézagokat?
Én még hibás hidrotőkével pl Opelnél nem találkoztam, viszont fosvágennél az 1.9tdi-nél találkoztam már törött tőkerugókkal. Azt cserélve se változott a hang, valószínű a tőke fészke kopott ki, olajozás hiányában.
Általában kopott vez.tengely, tőke, himba, szeleprátét, vagy kopott dugattyú, elrakott vezérlés okoz ilyen "szelephangot"
Megfelelő viszkozitású a motorolaj? Időben lett cserélve?
Ha igen, hidrotőke csere/javítás. Nem tudom, ez utóbbi mennyire lehetséges, vagy kifizetődő...
A szelepeket nem kell bántani, a szelepvezetők szoktak kikopni a századjára felújított motoroknál de annyira ritka mint a fehér holló. A hidrotőke csattog,azt kell cserélni. Hagyd állni az autót egy két napra és ha indításkor iszonyat csattog akkor biztos hogy tőkehiba és nem más.
Az Opeleknek valóban örök élet hidrotőkéjük van, én sem tudok erről rosszat. A Volkswageneknél pedig állandó probléma, gondolom a rossz olajozás végett. Nekem már 50 ezer km. után cserélni kellett a kicserélt tőkéket is. Most Febi van benne, próba cseresznye. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!