Opel Z18XER (2007) miért nem hidrotőkés, mikor sok gyártó motorja már a '90-es évek óta alkalmazza?
Most erre milyen választ vársz? Mert így tervezték meg. 140.000km azért nem olyan kevés, hogy évente kéne leszedni a szelepfedelet. Egy átlag felhasználót nem igazán érdekli, hogy milyen a szelephézag állítás, csak annyi hogy dinamikus legyen az autó és fogyasszon keveset és ne kelljen gyakran állítgatni a vezérlést. Ezt pedig hozza így is.
Ha ez megnyugtat a korabeli H Astra dízel motorjainak a hézagolása is lapkás. Ennyire "elmaradott" ez az Isuzu és a Fiat, akikkel közösen fejlesztette a GM ezeket a dízel motorokat.
Az Opel (GM) autógyártás terén annyira "elmaradott" és annyira a "többi gyártó nyomában lohol", hogy 2004-ben a Hellával közösen kifejlesztett aktív kanyarkövető bi-xenon fényszóróját is a világon először ők szerelték be egy alsó-középkategóriás autóba. Mint ahogy most is milyen elmaradott, ósdi dolog már a K Astra LED-mátrix fényszórója, vagy a 8"-os érintőképernyős multimédia rendszere, esetleg a sávtartó automatika, vagy az automatikus tábla felismerés. :D Hangsúlyozom, egy alsó-középkategóriás autóról beszélünk, nem egy prémiumkategóriás csúcsmodellről.
2004-ben is már milyen "égő", "kőkorszaki" dolog lehetett a 7"-os színes kijelzős navigáció, vagy a guminyomás ellenőrző rendszer, esetleg az interaktív elektronikus csillapítású futómű (IDS+), netán a kanyarkövető xenon a H Astrában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!