Régi Swift manuális klíma?
96-os swiftről van szó. Én eddig úgy voltam vele hogy télen fűt rendesen ugye a motor melegétől, nyáron meg majd lehúzzúk az ablakot. Múltkor kipróbáltam hogy hűtsön.
40perc alatt sem csinált csak ilyen langyos levegőt, kinn ugye napon 40 fok volt. Azt hittem ez normális mivel ez ilyen. Ismerős ugyanilyen swiftjébe azt mondta elég hidegre hűti az autót 10 perc alatt.
MI lehet a gond az enyémmel?
Klímás vagy sem ?
Mert más a klímás,és a klíma nélküli.
Akkor csak egy ventilátor szívja a kinti levegőt.
Ami a szerkezeti belső elemen persze,hogy valamivel hidegebb,mint a kinti levegő.Ezért csak langyos.
Egyik hátsó ablakot 3-4 centire lehúz ,az elsőket is szintén, 50-es tempónál persze,hogy lejjebb hűti a kocsit,de nem hidegre.
Ha klímás és minden oké,van gáz benne (meg minden klappol) akkor 8-15 fokos levegőt is tud fújni...
A tied vagy nem klímás,vagy nincs benne gáz/valami miatt letilt.
Manuális klíma, ha jól tudom így hívják azt amikor ott a kis gomb és húzom a piros meg a kék irányba, hideg meleg.
Tehát nem A/C klíma, nem "igazi" :) Szerintem 20éves swiftbe nem is raktak ilyet sosem. Ezért kérdeztem hogy mi lehet a baja. Felhúzott ablak leghidegebbre húzva a gomb és alig langyos levegő.
Másik kocsiba meg hamarabb és elég hideg levegő... Ezért kérdeztem mi okozhatja.
AC/EVO gomb... :D
Ez úgy 20 éves Suzuki Swift emberek!
De akkor ez normális dolog, ne várjak tőle hideget.
Legalább télen a meleg motor miatt meleg csinál :)
Ha a kék sávba húzod a kart a műszerfalon, egyszerűen a külső levegőt engeded be.
Szerintem a tiédbe nincs klíma. A klíma ott kezdődik, hogy van benne valamilyen külön gomb (A/C, hópihe, stb.) melyet ha benyomsz, bekapcsol a klímakompresszor és elkezd hűteni.
Apukám ezt 5x elolvastam de még mindig nemértem..
Adott egy idöszámitásunk elötti swift,és most szembesültél vele hogy melegvan?XD
Vegyél fehéret inkább,mert a kék és a piros csak ősszel hűl le...😊
Manuális klíma : "kékbe beteker" a hideget maxra,és a klímát elindítod járó motornál AC gombbal...
Automata : amikor beállítod,hogy nyíl pontosan hány fokos levegőt fújjon ,és hány fokos belső hőmérsékletnél kapcsoljon/álljon le,és az automatika vezérel mindent.
EL vagy tévedve a fogalmakkal, de nagyon. A piros-kék szabályzó csak egy lamellát állít, hogy az utastérbe a levegőt közvetlenül kintről (kék) vagy a fűtőradiátoron keresztül (piros) engedje be. Vagy a fűtéscsapot szabályozza, ez utóbbinak nagyobb a késedelmi ideje, amíg a fűtőradiátor leköveti a változást.
A klímás autókban van egy gomb, ami indítja a klímát (meghúz a klímakompresszor elektromos tengelykapcsolója), az elpárologtatóban elkezd párologni és hűlni a hűtőközeg, ezen keresztül fújja át a levegőt a szellőzőventilátor. Egyszerűbb klímák ki-be kapcsolgatnak, ha a befújt levegő hőmérséklete 5 fok alá csökken. Ha túl hideg, meleget keverhetsz mellé manuálisan.
Az automata klímán hőmérsékletet állítasz, a jobbak a kompresszor lökethosszának folyamatos szabályzásával állítják a hűtés intenzitását, az olcsóbbak ki-be kapcsolgatják a kompresszort, és meleg levegőt is kevernek mellé.
Nekem volt 96-os szwiftem, még a helye sem volt meg a klímának.
amiről te beszélsz, az a sima hideg-meleg átállítás.
ez most tűnt fel?
A mostani friss szwiftemben már igencsak hűt a gyári klíma. Pedig sötétzöld, de lehűthető 10 perc alatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!