BMW 7-es vs. Audi A8-as sorozat?
Mielőtt elkezdeném, leszögezném, hogy egyiket sem tudom megvenni :D Szoktam videókat nézni mind a két autóról. Mind a kettő nagyon tetszik, de arra lennék kíváncsi, hogy OBJEKTÍV szemszögből melyik a jobb, és miért.
Mind a kettő nagyon tetszik külsőre és belsőre is, de az Audi azért vonz jobban, mert nincsenek benne felesleges extrák, mint például a BMW-ben a hangerő szabályozása, zene váltása, és a 3D-s kép forgatása (igazából legyezgetés a fedélzeti komputer előtt).
Bárki, bármit mond, az Audi A8 három dologban biztosan jobb, mint a 7-es BMW és a Mercedes S osztály.
-Összkerékhajtás
-Alumínium térváz
-Napelemes napfénytető
Összkerékhajtás? Mindháromnak van, nem mellesleg a BMW adja el a legtöbb összkerekes autót, arról nem beszélve, hogy amíg 99%-ban aszfalton vannak a kocsik használva addig meg a " tudásuk " is édes mindegy, mert az aztán reális mikor tengelyig érő sárban tesztelgetik őket, igen valószínű ott fognak járni majd velük.
Aluminium megint nem egy nagy dolog, nem is egyedi, Mercinek is van, BMW meg karbont használt.
Napelem? Ez meg viccnek is rossz, majd az a talán fél m2 napelem számottevő különbséget tesz fogyasztásban, oké... Talán egy telefon töltésének az energiaigényét fedezi.
Miért szerinted a másik kettőben mi van? Jézus. :D De akkor már mondhatjuk azt is az aluminiumos okoskodásra, hogy az Audi még nem is létezett mikor a másik kettő már közel fél évszázada gyártott autókat...
Vagy a harmadik és legfontosabb, eladásokban még mindig toronymagasan a két régebbi gyártó vezet, nem véletlenül, és ha feltűnt már, ezek ketten mindig egymásra licitálgatnak, egymást tekintik konkurenciának leginkább.
2018-as adatok:
Mercedes-Benz 2,310,185
BMW 1,959,460
Audi 1,812,500
A BMW és az Audi között minimális a különbség, és ne feledjük, hogy az Audinak ott volt a dízelbotrány. A Mercedes fölénye betudható a szélesebb modellpalettának, és a presztízsnek (a Merci az egész világon nagy brand).
Ja amúgy az Audi mint cég, idősebb, mint a BMW :D És autókat gyártottak első perctől, luxusautókat ráadásul (Horch). De nem akarok ebbe belemenni, csak tisztáztam néhány dolgot.
Totál mindegy, a mai ismert formája a 70-es években kezdődött, és tulajdonképpen semmit sem számít. Már ha ennyire mellékszálakat nézünk akkor ott az igazán luxus kategória, egyiküknek ott a Maybach, másiknak a Rolls, Bentley szintén örök harmadikként megy.
A dízelbotrány meg nem most volt, arról nem beszélve, hogy hatott az minden dízelmotorra.
18-as
Így van, és nincs is ezzel semmi gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!