Kell valami plusz kiegészítő a "burnout"hoz motorkerékpárral?
Jó első fék kell hozzá, és ne ülj rá a motorra, ne legyen teher a hátsó keréken.
Nem baj ha a gumi kopott, és kevésbé fog /úgyis kuka a végén/.
Ha megvan a megfelelő fordulat, rálövöd a kuplungot ....ennyi.
Nem kell kiegészítő, vannak motorok amikkel könnyebb, van amikkel nehezebb. Van aki érzi, van aki először csinálja ökör módjára.
Első jól leírta, illetve sokszor öntenek vizet vagy olajat a hátsó kerék alá segíteni a dolgot a csúszásért.
Azért robbannak fel szerencsétlen motorok, mert percekig nyúzza nyélházon, tiltáson, hűtése nincs, terhelése nincs. Menet közben akárhogy téped neki nem jársz tiltáson sokat és terhelést is adsz a motornak, teljesen más erőhatások keletkeznek benne, mint a szinte terhelés nélkül pörgő keréknél, főleg mikor már megolvad és nem is tapad, annyi mintha a levegőben pörögne. Meg persze van brutális menetszél hűtésnek, nem csak a lepkekergető venti cicereg rajta.
Meg a sok gázráncigálást se szeretik, rengeteg benzint beleokád a kipuffba aztán ott ég el szétsütve vele mindent.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!