Problémám a következő lenne, nos rendelkezek egy MZ TS 250/1-es tipusú motorkerékpárral, nos az lenne a problémám hogy gázadásra lassan pörög ki és nem pörög többet 4-5 ezernél, mitől lehet?
menet közben is döcög, rángat nem pörög rendesen, ez mellet hidegen melegen rugásra indul. Hidegen felpörög azaz megnövekszik az alapjárat majd miután bemelegedett csökken?!
epp hogy csak pattog, valószínüleg a porlasztóval lehet a gond, a súber tű a legalsó kis rublikában van tehát a legmélyebb ponton nyúlik le, a gyújtás jó kalapács jó gyertya vadi ujj (brisk n14c) megjegyeznem azért gondoltam a porlasztó gondra ugyanis ha elzárom a benzincsapot es megvarom míg majdnem hogy kiürül a karbulátor akkor felpörög és rendesen megy ahogy kéne majd pár másodperc mulva leáll (elfogyott az üzemanyag) levegő csavar teljesen kivan tekerve, nemigazán tudom min tudnék korregálni. Mi lehet a probléma? Min állísak? Mit cseréljek vegyek esetleg pucoljak?
Elsőre azt mondanám, hogy a teljesen kitekert levegőcsavart tekergesd befelé fél fordulatonként próbálgatva hogy mi változik.
Levegőszűrő rendben? Ki is veheted próbaképp.
A "peregyesnél" is a teljesen betekert levegőcsavart 1,5 fordulattal kell kitekerni, és ez a kiindulás a beállításhoz, de max. +/- fél fordulat kell a végleges beállításhoz.
Ha elzárt csappal egy darabig jó, akkor sokat kap. Lehet, hogy túl magas az úszószint. A súbert is alap esetben középre szoktuk állítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!