OPEL Astra H 1.9CDTI motorja hol van testelve?
Úgy néz ki, hogy generátor problémával küszködök, 13.7V jut el az akkumulátorig járó motorral, de a generátor csatlakozójánál és a motor között 14.3V van. Multiméterrel kimértem, hogy az akku negatív saruja és a motor között 0.5V mérhető, tehát a test valahol nem megfelelő.
Hol lehet a motor letestelve? Esetleg van robbantott ábra / fotó róla, hogy könyebben megtaláljam? Köszönöm!
Ha nem találod , próba képp tegyél egyet fel. Az akku
negativ sarkától a motor valamelyik csavarjához és meg van oldva.
Probléma megoldva, leírom az utánam olvasóknak is, hátha segítségül szolgál majd:
Az akkumulátort, illetve akkotálcát eltávolítva lesz 3 testelési pont, amiből az egyik közvetlenül az akkumulátorhoz csatlakozik egy jó vaskos kábellel. Ezt a kábelt kell lánggal megmelegíteni és forrasztó cint kell jól belefolyatni, majd várni míg jól elterül benne. A biztonság kedvéért azért én egy plusz testelést is adtam a motornak: az akkuval összekötöttem a motor egyik csavarozási pontját egy vastag hegesztőkábellel, majd kötegelővel megfelelően rögzítettem és láss csodát, a töltés visszajött 14.3V-ra fedélzeti komputer szerint és multiméter szerint is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!