Autó karosszériáról, rozsda eltávolítás után mehet a javító kitt, vagy kell előtte alapozni a fémet valamivel?
Marcello: Az a baj, hogy a rozsdától egyenetlen és porózus lesz a felület, ezért nem igazán tudod tökéletesen kicsiszolni, még ha szemre jónak is tűnik. De ha tényleg rozsdamentes, nyers fémre szerintem akkor sem árt valami alapozó.
A kitt is helyes kifejezés, sőt az az eredeti szó, amiből kialakult a gitt (német szó), és a karosszériához való anyagoknál általában a kitt formát tartják helyesnek.
Köszönöm a válaszokat.
Elgondolásom, hogy kiköszörülöm a rozsdás részeket, ahol esetleg átlyukad ott epoxigyantás üvegszövetes megoldással áthidalnám, ahol nem kell ott gittelném, majd csiszolás és hasonló színnel lefújnám (tudom látszana , hogy nem tökéletes, de legalább nem a rozsda virítana. Nem kiállítási darab csak melóba járós kocsi.
Csak az érdekel, hogy a gitt/kitt megtapad a fémen vagy kell alá alapozó.
21 éves opel nem kifizetődő egy vagyont költeni a javítóívek cseréjére ami talán hosszabb megoldást jelentene (kb 3-4 év). (bal első ajtó alja több helyen kivülről, jobb hátsó ajtó alja belülről. Küszöbök mindkét oldalon több helyen, jobb első sárvédő. Valamint a hátsó sárvédő élek az ajtó találkozásánál ( ezek az ívek 4 éve lettek cserélve). Namost ha ezt mind szervizbe kicseréltetném, meg kb újra kell festeni a fél autót, hogy az átmenet ne látszódjon, többe kerülne mint amit ér az egész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!