Milyen autót vennétek 400000Ft-ig ami azért szép formájú?
Suzukitól hányingert kap? Mert ha nem akkor abból már egy klímás,szervós,abs-es példányt már kapsz ami 16 szelepes és lehet, hogy gls ami csúcs, mert a ülések valami elképesztő kényelmesek. Én 120 kiló vagyok, de imádom, még hosszú távon is. :)
Itt egy kép, mondjuk ez glx tehát nem kagyló ülések vannak benne mint a gls-be , de nem is egybefejtámlás mint a fapad gl-be.
Bár lehet, hogy okádék mások szerint, az én véleményem szerint nem, bár elfogadom ha azt mondod, hogy hányinger :) nem fogunk összeveszni.
Hát ööööö
400ezerért lehet kompromisszumokat kell kötni
ennyi pénzért 'kevésbé menő, de megbízható, hasznos', vagy 'menő, de elviszi minden pénzed' kocsik vannak, de adok pár alternatívát
Golf 3 ennyiért már nem rossz választás, néha akad 4 is, de az már neccesebb (okkal ilyen olcsó; ugyanakkor megnézni megnézhetsz párat, csak legyél szkeptikus); megszokott forma, élhető 'kényelem', nem rossz választás, de a benzinessel törődni kellhet
Polo-ból inkább már a 3-t nézném ennyi pénzért, az formásabb, modernebb, és nem feltétlen zsákbamacska ilyen ár mellett se; pályázásra ellenben nem a legmegfelelőbb, sőőt
a Bravo tényleg egy formás, már-már jól kinéző, alapszintű 'menőzős' kocsi, ugyanakkor én nem feltétlen bíznék benne, és most itt nem a 3F (Ford, Fiat, Francia) miatt, csak maga a Bravo olyan, hogy háááááát; + jó 'boyracer' alap volt, meg telepi cirkáló, így nem csak az idő vasfoga rágta meg
Clio is hasonló mint Bravo, de ott most nem vagyok benne biztos, mik a lehetséges hibák (tehát h a tipikus francia elektronika mennyire szól bele; ismerősömnek volt 2002-es Clio-ja, és így jó 30ezer km-t nagyon rossz 30ezer km váltott egymás után)
Nissantól bejöhet ennyiért Almera meg Primera, de mivel japán, így korrózió erőteljesebb lehet (bár ezeknél annyira ez nem szokás, de lebeg a levegőben azért), és nekem spec mindkettő forma tetszik, motorikusan is jók, csak nagy (még az 1.6osnál is a bódé maga 'nagy'; nem nagy nagy, csak úgy, na, értjük), kajol rendesen, és nagyon sok km-es példányokat találni ennyiért (ez nem azt jelenti, hogy rossz, csak azt, hogy potenciálisan nagyobb hibalehetőségek)
lehet még 323-as Mazda (isteni autó, de rohad)
esetleg Punto (annyira nem is 'csajos', de nincs olyan sok infóm róla; valahonnan hallottam itt is elektromos problémákról, meg futómű rosszalkodásról, de általánosságban kevés rosszat mondanak rá; főleg ahhoz képest, hogy Fiat)
JollyJoker pedig a G Astra :D uncsi, de csak tankolod
remélem segítettem valamit
[ja igen: az én kedvencem továbbra is az Accord és S40, de mindkettő torkos tud lenni, s mivel 'belépő prémium' (vagy hát felső középkategória) volt laza 15-20 évvel ezelőtt, így 400ezer forintért számolni kell a hibalehetőségekkel
Accordnál ez talán a rozsda lehet meg a 300ezer km amit beleraktak
de S40-nél több probléma jöhet ilyenkor már elő, nincs egy 'konkrét' hibaforrás - bár talán a hátsó tengelyt szokták emlegetni mint gond, ha jól rémlik-
+ S40 1.6os motorral szenved, 1.8-2.0 amivel jól érzi magát, de mindhárom motorral relative sokat eszik, főleg városban]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!