200 ezer km fölött érdemes használt autót venni?
Amit biztosra tudok mondani, hogy egy Volvot mindenképpen megvennék 300 ezerrel is, ha nincs lelakva. Azért ez a véleményem, mert a nagy külföldi használt Bmw hozatali láz előtt (ami már elmúlóban van, mert rájöttek az emberek, hogy mennyire költséges egy Bmw-t fenntartani) nagy használt Volvo behozatali láz volt. Azokban a behozott használt Volvokban akkoriban minimum 300 ezer km volt, a mai napig jól vannak.
Voltak rossz hangok, hogy a Volvonál egyes motorjaik hengerfej repedésre hajlamosak, ez a rossz pletyka a Bmw-nél is felbukkant, de nem igaz, illetőleg csak akkor, ha a motort valaki széthajtotta, ezzel az erővel széthajtással bármilyen másik autót hengerfejesre lehet vágni.
Mindegy is, 200 ezer, vagy 300 ezer még belefér, 600-700 ezerből nem fogsz kapni ennél kevesebb kilométert. Ha nagyon aggódsz a kilométerszám miatt, akkor vegyél Volvot.
Nézt meg a következő videót illetve a fickó többi videóit.
Az előbbi videót én is láttam már, a totálkáros becsületesnepper bácsi autótípuskat illető tanácsait fenntartásokkal kell fogadni, mert sokszor csak egy-két, már erősen használt, ki tudja mennyire és hogy használt autó alapján ítél.
Az autó használati mód tanácsai más videókban ezzel ellentétben jók, amúgyis gépész.
'Voltak rossz hangok, hogy a Volvonál egyes motorjaik hengerfej repedésre hajlamosak, ez a rossz pletyka a Bmw-nél is felbukkant, de nem igaz,'
Javaslom nézd meg te is a fenti videót és talán majd rájösz mennyire is nem igaz, hogy a bmw elszúrt egy motortípust.
De van elszúrt motorja a Toyotának és szinte minden gyártónak. Viszont vannak nagyon eltalált motorok is mint pélsául a toyotának a 4-D motorja.
"'Voltak rossz hangok, hogy a Volvonál egyes motorjaik hengerfej repedésre hajlamosak, ez a rossz pletyka a Bmw-nél is felbukkant, de nem igaz,'
Javaslom nézd meg te is a fenti videót és talán majd rájösz mennyire is nem igaz, hogy a bmw elszúrt egy motortípust."
Már egy hete láttam a videót. Erre már előre válaszoltam ezt:
"a totálkáros becsületesnepper bácsi autótípuskat illető tanácsait fenntartásokkal kell fogadni, mert sokszor csak egy-két, már erősen használt, ki tudja mennyire és hogy használt autó alapján ítél"
Mindez a videóból is kiderül. Ahelyett, hogy inkább szégyenkezne, hogy úgy vett meg egy hengerfejesre gyilkolt autót, hogy gépészmérnök, inkább azzal mentegetőzik, hogy olyanokat beszél, amik már utánajárás nélkül is nyilvánvaló abszurdumok. Ez észrevehető, ha valaki gondolkozik is, miközben hallgatja.
Attól, hogy a totálkáros nepper mond valamit egy videóban, még nem lesz igaz. A hogyan vegyünk autót sorozata is meglehetősen részrehajló, nagyon nepperbarát. Erre igaz az a mondás, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze. A személyével nincs bajom, nem is lehet, mert nem is ismerem személyesen, de amiket írni és mondani szokott, azokat nem kell szentírásnak venni, elég csak az autóvásárlási tanácsait olvasni, azokban is van bőven csúsztatás. Megkockáztatnám, hogy miatta hiszi azt egy egész ország, hogy minden Mazda 6 rohad már gyárilag (mi több, az összes japán autó), ami egy eszméletlenül eltúlzott kijelentés, az olasz és francia autókkal kapcsolatban is csak a közhiedelmet visszhangozza vissza, ami szintén egy nagy hiba.
Milyen kocsikat nézel?
12-14 év körüli Kisautók közül ki lehet fogni megdöbbentően alacsony futásteljesítményűeket is. A kompakt vagy középkategóriában már ritkábban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!