Bikázásnál fel kell kapcsolni a fogyasztókat az autón?
vagyis akkor összegezve: autónál nem kell semmit felkapcsolni az biztos, de a kamionos dolog se teljesen igaz, hogy fel kell. :D Köszi a válaszokat.
Amúgy kitudja, hogy tényleg az Eu6-os Volvo a szar-e, vagy a magyar cégek akik a legolcsóbb akksit veszik bele. Úgy hallottam svédben 4 akksival vannak felszerelve, és azok is a jobbik fajtából, itthon meg a 2 akksis olcsó megoldások. Olyat is hallottam a napocskánál, hogy kicserélték a szar akksit mert lerobbant valahol, ment rendesen, otthon kiszedték az újat és beletettek egy régi xart, az újat meg vszleg eladták :D
"Amúgy kitudja, hogy tényleg az Eu6-os Volvo a szar-e"
Az. Az egész töltésvezérlés dolgot feleslegesen megbonyolították így gyakorlatilag a generátor soha nem tölti fel az akksit, a gyári könyv meg annyit ír: " töltse fel külső töltővel" . Hát izéé :D
A Volvo szervizek is csak annyit csinálnak, hogy kicserélik az akkut vagy feltöltik. Az sem ritka, hogy egy 0km-as autó átvétele után 5-6-8 héttel már akkucsere szükséges. Annyi idő alatt még nem megy tönkre az akku, így amit kivesznek azt feltöltik külső töltővel és a következő cserénél ezt rakják be az autóba :)
Az új autóknál nem nagyon van lehetőséged variálni, mindegyik Volvo címkés akkuval jön, felhasználás függvényében szerelik több változatban őket, a nyerges FH-k 140A-es generátort és 2x225Ah akksit kapnak. (az áruterítős autók pl kisebbet).
Van 4 akkus változat is, de nem tudom hogy ez 4x225Ah-t jelent-e vagy 2x ólomsavas + 2x spirálcellás (a Scaniánál van ilyen opció).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!