VW Passat 1.9 PDTDI Hiba :S Valakinek valami tipp? Bővebben lenn!
Figyelt kérdés
Mostanában azt csinálja a kocsi hogy megyek vele 20-25KM-ert és 100-120 nál tovább nem enged... nem is gyorsul , ha a gyujtást leveszem és ujra inditom megint megy de ha a 120at tul lépem megint megtorpan ugyan ugy és alig gyorsul, mostmár ezt is kiirja (eddig nem irta) "Abgas Werkstatt" 1x már volt ilyen a kipufogonál van valami szelep az volt kormos állitolag ( nem rég volt megcsinálva), de most megint kiirja.2010. máj. 16. 14:16
2/9 A kérdező kommentje:
igen volt már a turbo is tisztiva 1x akk 1 ideig nem csinálta, de ilyen sűrűn kéne takaritani??:O
2010. máj. 16. 14:25
3/9 A kérdező kommentje:
egyébként köszi!
2010. máj. 16. 14:27
4/9 anonim válasza:
helo! na figyi csináld azt h 3.-ba kihuzatod olyan 2500-2600 ig (majdnem padlozd!)és ha érzed h ránt majd egy nagyot (kb 2400nál!) az auto akkor tuti h turbo lessz a baja! és ha az akkor azt is mondom h miért van: mert van egy cső ami megy rá a turbora és az valahol "enged" és ezért csinálja ezt ki kell cserélni (de csak a csövet) és utánba jo lessz!
5/9 anonim válasza:
Kipufogógáz-műhely ezt jelenti a google fordító szerint az amit leírtál. Nem tudom segít-e.
6/9 A kérdező kommentje:
14:36 köszi sokat segitettél!
2010. máj. 16. 14:54
7/9 A kérdező kommentje:
Azt már én is leforditottam de köszi :)
2010. máj. 16. 14:55
8/9 PWDKaller válasza:
EGR szelepnek hívják ha sokat használod városban " 200-300 km szinte alapjárat környékén vagy állsz a dugóban " lerakódik a korom és nem nyit vagy nem zár rendesen . A rángatás és teljesítmény vesztés azért van mert nyitott vagy nem teljesen zárt állapotban szorult meg a szelep és valamennyi kipufogó gáz ilyenkor visszajut a motorba ezáltal mivel kevesebb a kipufogó gáz nem tudja akkora erővel hajtani a turbót ...ergó kisebb a töltő nyomás ezáltal a teljesítmény is ... Nálam is most jött elő a hiba pontosan ugyanezzel az üzenettel , mondjuk mentségére legyen mondva hogy 28 órát ment a motor egyfolytában és ebből 12 órát egy helyben pöfékelt mert elakadtam a hóban és nem akartam megfagyni. Röviden a motornál bal oldalt hátul a turbó cső csatlakozásánál egy " kerek fedelű szelep" amit előszeretettel szoktak cserére javasolni 30-60.000 forint közötti áron ... viszont szerencsére ez szétszedhető 3 csavarral és tisztítható egy normális szerelő kb 45 perc - 1 óra alatt megcsinálja és nagyjából 5-7.000 forintot kér érte ugyan addig fog így elmenni mint ha vennél rá újat !!! Ha részecske szűrős akkor ezekhez még hozzá jöhet variációban , hogy vagy a szűrő tömődött el vagy a maximum szint feletti olajtöltet van a motorban és valamennyi olaj átjutott a főtengely forgása közben a gyűrűk közt a kipufogó szelepeken keresztül abba a bizonyos részecske szűrőbe és a szonda bejelezte hibának... megpróbáltam leírni érthetően :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!