Milyen autót vegyek az alábbi szempontok szerint?
Autóra van szükségem, de sajnos van pár dolog, elsősorban anyagiak, ami szűkíti a kört.
A kikötéseim:
-Férjen bele fél millióba
-A fenntartása ne legyen sok, kis pénzből megoldható legyen, ha valami gond van.
-Elsősorban klasszikus kombi karosszériás legyen, azok tetszenek a legjobban, bár nem utasítom el a sedánokat sem.
Bármilyen tanács érdekel. Mielőtt leszól majd valaki, nem vagizálásra kell, hanem munkába, meg párszor kirándulni nyáron.
Nem az zavarna, hogy hatvan ló, de ha adódik egy olyan szituáció, akkor igen, menjen a kocsi, ne kelljen kétszer meggondolni az előzést mint anno a ladákkal. A hatvan ló erre nem igazán elég. Időre kell mennie az embernek, muszáj olykor dinamikusabban haladni, a vasárnapi autósokon kívül ezt mindenki belátja.
9.:Az SDI turbó hiányában vérszegény. A fenntartása ellenben kedvező, az tény. A 102 lovas benzinest meg sokan szapulták, hogy egy őskövület, és a teljesítményhez képest lomha. Ez viszont nem tudom mennyire tükrözi a valóságot.
Nos, 99-2000 utánit egyszerűen nem merek bevállalni, mert kb onnantól kezdve csinálták a verdákat szándékosan a
tervezett avulásnak. Hiába nincs mondjuk kéttömegű benne, lesz más...
Valami régebbire gondoltam kicsit, nem szempont, hogy minél fiatalabb legyen, sőt. azért köszönöm a válaszod.
Fél misiért Focus? Maximum Focus formába öntött rozsdakupac.
Ennyiért F Astra van, 1,6 motorral. Ami belefér még a Honda Civic, Nissan Primera, Nissan Almera, VW Golf 3, Seat Cordoba, régi (csíklámpás) Seat Toledo, Fiat Stilo (ezt mondjuk kerülném), Mazda 323/626 (rohadnak), Mitsubishi Lancer / Galant / Carisma, Renault Thalia, Toyota Corolla, Suzuki Baleno van.
Ha 500-ba férjen bele (+ átírás, biztosítás) akkor 300-350ért nézz. A minimum, hogy 100-at, de 150-200at is rá fogsz költeni. Ettől csak felfelé fogsz eltérni, lefelé nem.
#9-es vagyok ismét.
Az 1.6 102Le van cimborámnak Leonban. Igaz, hogy őskövület, de ennek előnye is van: nincs túlfeszítve, így megbízható. Az előírt karbantartásokon túl nem igényel mást.
Valóban, ha haladni is akarsz vele, akkor pörgetni kell, mert alacsony fordulaton tényleg vérszegény. Pörgetve viszont lódul az. Cserébe ķér benzint. Egész sokat: városban könnyen 10 fölé megy, autópályán 130-al 8,5. Országúton (vagy pályán), nyugdíjas tempóban már elfogadható, akár 7 liter körül kihozható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!