Mi lehet a baja az üzemanyagszintjelzőnek és a vízhőfokmérőnek?
Tegnap mentem hazaféle, amikor az üzemanyagszintjelző nagyjából negyed tankról visszaesett teljesen nullára. Később ismét megjavult, majd mikor kb 25 litert tankoltam bele -így 3/4-ig lett a tank- ismét lement nullára. Gyorsításnál, hegymenetben helyreáll, lejtmenetben, vízszintesen és bukkanónál lemegy nullára, de olykor teljesen véletlenszerűen vált pozíciót és véletlenszerű pozíciókban áll meg.
Mi lehet a baja? Mihez nyúljak először?
Egy 1997-es Fiat Bravoról van szó egyébként.
Illetve napokkal ezelött a vízhőfokmérő már-már fordulatszámmérőre hajazóan gyorsulásra felment, lassításra visszaugrott, néha gyorsan össze-vissza ugrált. Jelenleg már nem is működik és nullán áll.
Mi lehet a probléma?
Segítsetek, abszolút nem értek hozzá.
A válaszaitokat előre is köszönöm.
"abszolút nem értek hozzá. "
Akkor mindegy hogy mi a baja, úgysem fogod tudni megcsinálni.
Lehet valamelyik csatlakozóban érintkezési hiba, de lehet komolyabb is.
Lehet összefüggő a hibák oka, pl. műszeregységben fesz.stabilizátor.
De teljesen független is lehet.
Tankban lévő szintjeladó is meghibásodhat.(Én erre tippelek a leírás alapján)
vízhőfok jeladó, vagy csatlakozója kotakthiba.
Vagy bárhol hiba a kábelkötegekben - csatlakozókban.
Elektronikai ismeretek nélkül (és műszerek , adatok nélkül) nehéz lesz megtalálni a hiba okát.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!