Kezdésnek jó egy 50ccm-es 7LE (lóerő) motor?
robogó?
Gyárilag fojtva vannak, hogy a megengedett 45 km/h-t ne lépd át. Ezt üzembehelyezés néven kiveszik belőle akár a márkakereskedésben, de érdemes bejáratni, minimum 1000 km-ig max 40 km/h.
Utána az üzembehelyezős fojtáskivételt követően kb 75-80 km/h lesz a végsebesség, és akkor szabadul fel az az irdatlan 7 lóerő is.
Kétüteműre ha ráraksz egy rezós sportkipufogót (mondani fogják, hogy melyik való hozzá, de a LeoVince TT az minden 50-eshez való van). Egy jó rezós kipufogóval, meg persze a hozzá való fúvókával, és megfelelő görgőkkel ráhangolt variátorral össze fogod sz@rni magad, hogy mire képes a kis vas. Az enyém ennyitől megtáltosodott. Kymco Super 9, 50-es, kapott egy Leo TT dobot, gyárinál kisebb görgőket, egy nagy fúvókát (amit adtak a dobhoz), illetve egy Hondából kihekkelt CDI-t (gyújtáselektronika), és simán megakasztja az órát, 100 km/h körül van a vége, és nem is gyorsul rosszul.
Ja, azt nem tudom pontosan, robogós vagyok.
De egy rezonátoros sportkipufogó azon is biztos sokat javít. A kétüteműnek a rezonátor olyan, mint a négyütemű motoroknak a turbo. A gázok megfelelő keverésével segít "lélegezni" a motornak (amiben ugye nincsenek szelepek, tehát a megfelelő gázkeverés kulcsfontosságú, ha teljesítményt akarsz növelni)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!