4-7 lóerő környéke.
Lényegében mint robogómotor,csak nem varriátor "fokozatmentes nyomatékváltó" hanem manuál váltó van..
Az esetetekben helyes a 4-7 lóerő egy léghűtéses átalakításból lett cross motornak.
De,a vizes gépek komolyabban 10-12 sőt 15-ig felmehetnek, persze azok nagyon szerviz igényesek, és végig nagy fordulaton működnek, 8000 alatt a nyomatékuk igen silány. Gyorsasági motoroknál a 20 lóerő volt a norma ez előtt 20 éve
Szerintem gyári motorokról beszélünk...
Gyári 50 cm 3 motor nem gurul ki 12-15 ,20 lóerővel...
Persze,ha a gyárban már nem alapból tuning cuccokkal gurul ki...
Egy high-end setup 86-90 cc hengerszettel van 27-30 le (persze ezeket is módosítva 40 le is elérhető,de az már nem gyári cuccos tuning).
Az MHR 2 hengerszett ami a 70-esek királyának becézett a stage 6 és a purejet mellett ~20-24 le..
Sport tuning 50-es hengerszettekkel érhető el egy 6 le motorból ~8-9 körül,sport 70 -esekkel van a 10-14 le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!