Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első vagy második gyűrű alá...

Első vagy második gyűrű alá szokták rakni ezt a "rugót" kétütemű motoroknál?

Figyelt kérdés

[link]


A fenti sokszögűről beszélek.



2017. máj. 3. 10:57
 1/3 anonim ***** válasza:
A felső alá.De arra készülj fel,hogy jóval gyorsabban fog kopni a henger azon a részen amin az a gyűrű jár és az a gyűrű is.Ez inkább versenyzésre használt,tuning motorokhoz javasolt,a hol minden tized ,század sűrítési végnyomás számít,de a pénz nem.Az utcain nem veszel észre szinte semmit csak a gyors kopást, majd az erő veszteséget.
2017. máj. 3. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
0%

Oda rugót? Keveset vagyok robogós fórumok környékén, az biztos, mert ez nekem új.

Azt vártam, hogy egy 4T olajlehúzó lesz a képen...


És ez használna is valamit? Mert ahogy én tanultam és tudom a megfelelő gyűrűmérettel és a hézagokkal szerelt motornál nem a gyűrű anyagának rugalmassága szorítja a henger falához a gyűrűt működés közben, hanem a hengerben kialakuló nyomás. A dugattyú mozog felfelé, viszi magával a gyűrűt, a dugattyú felett növekszik a nyomás, ami hat a gyűrű felső és a hézagokon keresztül a belső felületére, így minél nagyobb a nyomás annál inkább növekszik a gyűrű által a hengerfalra kifejtett erő.

2017. máj. 3. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Igen szoktak adni egyes robi dugókkal ilyen rugót.

Nekem is volt már több esetben hogy kaptam hozzá.

Igen, tényleg a felső gyűrű alá kell tenni, amennyiben be akarod tenni.

Szerepe az hogy a dugó bólogatását csökkentse, ezáltal az ebből adódó csörgés megszűnjön.

Ugyanis robogók dugói elég nagy hőterhelést kapnak, kompresszióviszonyuk is viszonylag nagy, így a dugó illesztése a szoknyán 5-7 század milliméter, elől pedig 0,25-0,3 mm a megragadás elkerülése végett.

Mivel elől jóval nagyobb a hézag, hajlamosak picit csörgő hangot kiadni, azt az érzetet keltve, mintha szétkoptatott leharcolt motor lenne.

Értékesítésnél főleg számít.

Behelyezett rugóval ez minimalizálható, viszont valamiért valamit, tényleg nő a gyűrűkopás ezáltal a hengerkopás is.

2017. máj. 3. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!