Németországból megéri még használt autót behozni eladásra?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Becsületesen biztosan nem.
Számold ki a kiutazás, hazaszállítás, honosítás, regadó költségeit... mekkora haszon kell ahhoz, hogy ez megtérüljön és keressél is rajta?
Akik ezt csinálják, többnyire roncsokat hoznak be és keményen megtekerik az órát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez a saját használatra behozni dolog is olyan, hogy nagyon jó vételt kell kint csinálni ahhoz, hogy megérje. Mert amennyiért kint a jó autókat meg lehet venni, ahhoz ha hozzáadod a honosítás és hazahozás járulékos költségeit, annyiért már itthon is lehet kapni ellenőrizhető előéletű, jó állapotú, korrekt autót.
Mert ugye hogyan is néz ki ez a gyakorlatban?
1. kinézed a hirdetéseket, bízol benne, hogy a magát magánszemélynek hirdető előadó valójában nem arab nepper és elkezded foglalni a szállást (költség)
2. Kimész valahogy (költség), mondjuk, hogy jó az autó, megveszed. Elzarándokolsz a helyi okmányirodába (Zulassungstelle). Leszurkolsz kb. 30 ezer forintnak megfelelő Eurót a piros rendszámért és a hozzá kapcsolódó biztosításért, illetve adóért Ezzel vissza az eladóhoz, rendszám felrak, majd vissza a Zulassungstellebe. Erre kb. rá is ment egy napod.
3. Megtankolod, veszel cseh meg szlovák és persze magyar matricát, hazajössz.
4. Elmész az ocsmányirodába, leszurkolod a regadót, kifizeted a honosítást, a vagyonszerzési illetéket, a rendszámot, forgalmit..stb.
Minderre kb. ráment egy heti szabadságot, meg egy valag pénzed, és akkor még egy fillért nem költöttél szervizre.
A fenti lépések egy része kimarad, ha trélerrel mész ki, ami szintén nem olcsó, és nem mindenkinek van tréleres haverja, vagy B+E jogsija meg trélert húzni képes autója.
Szóval... ez szépen hangzik a mesében, de a valóság kicsit gyatrább.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!